Merry Christmas from London!

Craciunul la Londra incepe inca din noiembrie. Lumini, aranjamente, la fiecare colt vezi cate-un Mos Craciun, cadouri, oameni cuprinsi de febra cumparaturilor, colegii mei cumpara inca de pe acum daruri pentru cei dragi, forfota, entuziasm si planuri, multe planuri!

Desi sunt in an final, desi stresul disertatiei nu-mi da pace, de cateva saptamani nu ma gandesc decat la sarbatori! Familia si cei pe care ii iubesc imi lipsesc enorm si nu ma gandesc decat la luna pe care o s-o petrec acasa! Am inceput cumparaturile inca de sambata, cele pentru mine. Pentru cei dragi, le-am facut deja de prin noiembrie. Stilul englezesc, imprumutam:).

Astazi a fost Sfantul Nicolae si, evident, am amenajat si eu coltisorul cu pantofi, am pus cadourile primite si cele pe care urmeaza sa le ofer. A fost un sentiment frumos, pacat ca au lipsit cei care urmeaza sa se bucure de ele. Dar nu-i nimic, vineri zbor spre casa. Si ar face bine, stimatii domni engleziti, sa nu inchida Heathrow! Pentru ca daca o fac, o sa plec pe jos, pana in Romania! Banuiesc ca de Craciun o sa ajung si eu, cu bine!:) Mai greu o sa fie cand o sa trec granita spre Romania. O sa las aici obiectele aparent valoroase, ca sa fiu sigura ca niciun prieten bine intentionat nu o sa se atinga de ele:).

Da, stiu, nu sunt atat de inspirata in seara asta! Am ajuns acasa, dupa o zi extrem de incarcata, am fost si la cumparaturi si nu va imaginati cat de greu este sa ai numai magazine in fata ochilor si sa faci alegerea corecta! De fapt, cred ca va imaginati! Si in Romania avem onoarea multor magazine dar majoritatea ofera calitate scazuta la pret ridicat. Asa ca le dau dreptate celor care spuneau, in anii cand locuiam permanent in Romania, ca e mai avantajos sa cumperi haine de undeva din afara tarii. Preturi bune, produse calitative, modele variate si design-uri care-ti permit sa te exprimi. In plus, ai garantia ca ceea ce porti nu va fi o uniforma!

O sa postez fotografii! Fotografii cu orasul luminat si pregatit de Craciun! Merry Christmas, London! Dar tot Romania-mi ofera un Craciun de neuitat, alaturi de cei pe care ii iubesc! Si pana la urma, asta conteaza cel mai mult!

Lola’s Cupcakes! My chosen cupcake!

The real cupcake!! Do not touch, indulge!:)

Lola’s cupcakes@TopShop

Iarna la Londra, part III

Mos Nicolae a fost darnic anul asta! Atat cu mine cat si cu cei dragi mie!

Oxford Street.

Selfridges.

Selfridges

My AMOR AMOR, MAC @Selfridges

From London, with Love! Merry Christmas!

Vintage@TopShop!

 

2 comentarii la „Merry Christmas from London!

Lasă un comentariu