Despre condus 

Sunt cel mai prost sofer in viata. Am facut doua scoli de-asa ceva, am dat examenu’ de… noua ( sau zece, nu-mi mai amintesc) ori si traseu’ de doua. Politistu’ a zis ca daca-mi da carnetu’ o sa ma omor, ii omor si p-altii si nu-i combinatie. Tata-i sceptic cand vine vorba de masini si persoana mea, d-aia n-am acces la multi cai putere. In Bucuresti, conduc o masina ‘unsa’ cu toate alifiile, sa zic asa. Azi ma zgarie unu’, maine intra altu’-n mine, bitch, no problem! Sunt bulletproof. Masina la fel. No pasa nada, vorba spaniolului. Casco, asigurari, politie. Cu politia-i misto. Cand ma opresc astia, o bag p-aia cu nici usturoi n-am mancat, nici gura nu-mi duhneste. Le explic cu scoala, cu permisu’, ca nu ma pricep si ma lasa-n pace. Au vazut destule proaste ca mine, da’ nici cu ei nu mi-e rusine. Un lucru e clar: treaba asta cu sofatu’ nu-i pentru mine, da’ ma fac io mare si ma bag la raliuri. Apropo, pe Vespa-mi sta cel mai bine.

Photo: Aura Dajbog 

Posted in Fără categorie

Lasă un răspuns

