Sunt o victima…

Industria „Beauty” e o minciuna!

Capitalismul cere bani.

Consumatorul e o victima.

Nu cre’ ca-i pasa cuiva de rutina mea de noapte. Nu sunt blogger, nu sunt persoana publica, nu-s rupta din soare si nici n-am chef sa fiu+par toate astea. Sa vorbim putin despre capitalism si disperarea oamenilor de a cumpara tampenii. Sa vorbim despre blogurile de beauty si multe ‘idioate’ care recomanda, cu ardoare, cinci creme pe zi. Acu’ pe bune, cine dracu’ foloseste cinci creme pe zi si realizeaza care dintre ele-i aia buna? Aia ‘Must’, aia care-ti schimba fata, mai ceva ca sarbatoarea aia ortodoxa cu ceva legat de Pasti. Din pacate, nu exista! Nici cremele, nici oameni priceputi si avizati sa-si dea cu parerea despre. Sunt doar niste reclame mascate, menite sa le-aduca alora bani si ceva mostre gratis. Mostrele gratis platite, evident, cu banii vostri. Cele care credeti ca exista minuni. Oameni buni, Holograf asteapta o minune de vreo 15 ani si ea nu vine! Despre ce vorbim aici? Nu exista crema care-ti umple ridurile, aparat minune care te slabeste 15 kile, mascara care-ti alungeste genele de 10 ori, ruj ‘explozie de buze’ si ce alte chestii tari apar pe blog-uri ‘avizate’. Din pacate, tre’ sa ne miscam curu’ la sala. Somn, apa, legume, fructe, chestii din natura pura. Daca mai exista si-asta. 

In principiu, industria de beauty e pur marketing. Acu’ pe bune, money make the world go round. Cine n-ar vrea sa faca bani din vandut de iluzii impachetate frumos? Brand-urile de beauty, marea lor majoritate, o fac. Si, mama, cat cashflow! Treaba asta cu ‘healthy’, la fel. Nu vi se pare ca, asa, deodata, au aparut toate minunile astea cu ‘chia’, ‘mia’, ‘bia’, ‘eco’, ‘bio’, ‘raw’? Pe bune, cand mergeam la bunici la tara, numa’ eco, bio, raw n-aveam in cap. Da’ eram atenta la papilele gustative. Care chiar imi transmiteau ceva: placerea de a manca sanatos, fara ideea ca ‘mananc budinca de chia, sunt data dracu’, sunt raw, sunt vegana, sunt cool, sunt bio’! Fuck off! Uneori, sunt snoaba. Mi-o iau in freza grav si eu! Am aruncat bani multi pe creme, make up, am fost vegana, inca mai urmez curentu’ din cand in cand ( recunosc, imi plac preparatele raw vegane, mai ales dulciurile lor), m-am luat dupa multimea cool si-am constatat ca sunt o victima. O victima a capitalismului. Stii vorba aia cu ‘ce-si face omu’ cu mana lui, e bun facut?’ De ce sa-i las pe altii sa-mi recomande creme, cand stiu ca toate-s apa si pamant? Adica vitamina A si E. Si-un ulei misto, de-l folosesc de vreo cinci ani si-mi face bine. Astea combinate se gasesc in toate cremele posibile. Cu ce-or fi ele ‘minune’, nu stiu. Intrebare de ‘Noapte buna’: daca produsele de beauty sunt ‘to trust’, de ce operatiile estetice au devenit ‘a must’? Pam pam! Noapte buna! Si da, nu merg la culcare niciodata fara a aplica vitamina A si E cumparate de la farmacie si BioOil. Cand peste tot dai de rau, rezuma-te la raul mai putin rau.


Lasă un răspuns

