Bilantul… 

Facem bilantu’? Mai bine nu-l facem! C-ar trebui sa povestesc cum m-au prins ninsori abundente-n Sicilia (da, cand ajung eu, oriunde, se-ntampla ceva nasol, ce nu s-a mai intamplat acolo de-o mie de ani) , cum am ajuns in aeroport, pregatita sa plec in Dubai si mi s-a spus ca n-am cum din cauza pasaportului temporar, cum am ajuns, din disperare la Madrid, cum era sa pierd SuperCupa Spaniei, la Barcelona, c-am ajuns prea tarziu pe CamNou ( am cascat gura pe la magazine si-ampierdut notiunea timpului), cum am explodat in trafic si-am ‘urinat’ in masina, cum am, cum am, cum am! Am ‘multe’ anu’ asta. La Bari n-am patit nimic rau, ce-i drept. In rest… prea multe. Tragicomedia vietii mele, 2015, du-te! In 2016 am chef sa fiu mai frumoasa, mai desteapta, mai buna, mai… nebuna! Am chef de provocari noi si vreau sa mi le dai acum! Adica poimaine, pe 1! N-o sa mai am rezolutii, am deja solutii! Asta va doresc, si voua, in 2016! Ca mie mi-au ajuns vorbele, promisiunile mele fata de mine! Am de gand sa trec la fapte! Happy new year! #sicily #bari #barcelona #madrid #happynewyear

   
 
Foto: Aura Dajbog 

Posted in Fără categorie

Lasă un răspuns

