Ruie Momania! 

Tara asta mi-a dat multa m…armelada! Ce sa-i dau io, oare, azi, in zi de sarbatoare?
Mi-as pune tricoloru’ romanesc pe poza, da’ ar insemna s-ascund gunoiu’ sub pres. Nu-mi place tara-n care traiesc si singurii care ma tin aici sunt ai mei! Cei doi parinti de care-s mandra. Care-au muncit, au infruntat sistemu’ si-au reusit sa-mi ofere ceea ce, eu, personal, n-o sa le pot oferi copiilor mei. Aia pe care, oricum, n-o sa-i fac! N-o sa am cu cine si n-o sa plec sa-i cresc in State, ca-s atentate, frate! In fine! Mi-am iubit tara cat am fost departe! Patru ani la Londra si pe unde-am ratacit, la studii! Mie tara asta nu mi-a oferit nimic! Ba da, taxe si impozite, stres cu caru’, neincredere, atacuri de panica, grija zilei de maine si multa m…armelada! Da’ multa rau, de-am dat in diabet imaginar si m-am ingrasat vreo sase kile! Romanio, in secret toti vor sa emigreze! Da’ de 1 Decembrie devin mai altfel, mai buni, cica!

Am invatat ca-n viata nu tre’ sa-ti pui baza-n nimeni! Nu-i ca si cum m-am intors in tara si-am strigat in gura mare: ‘Buna, am venit sa iau!’ Nu, nu! N-am venit sa cer nimic! Am venit doar sa ofer! Da’ mi-ai demonstrat ca n-ai nevoie, ca ti-e bine si asa! Tocmai d-aia, ce-ti doresc eu, tie, dulce Romanie e… cam ce mi-ai dat tu mie! Sa ai pofta! #yey #1decembrie #cemiiubesceutaracutotcucratima


Foto: Aura Dajbog


Lasă un răspuns

