Francu’ Elvetian mai strong decat un White Russian.

Mi-e sila de oamenii incapabili sa-si accepte propria greseala. De cei care dau vina 100% pe sistem, pe cei din jur, pe Dumnezeu. Nu, frate. Ce-si face omu’ cu mana lui nu se numeste laba. Se numeste greseala si-i bine sa si-o asume!E sambata si n-are nimeni chef de lucruri serioase. Printre postari despre “flori, fete si baieti”, blog-uri care-ti explica ce sa faci si cum sa faci sa-ti fie bine-ntr-o relatie, felatie sau alte subiecte d-astea, m-a frapat treaba cu francu’ elvetian. De fapt, l-am citit pe Moise Guran si i-am dat cumva dreptate. Omu’ nu da vina pe Guvern, ci pe oameni si alegerile lor. Nu sunt direct implicata-n “scandal”, nici eu si nici oameni apropiati mie nu avem rate-n franci elvetieni si poate ca nu-s obiectiva. Un domn comenteaza la postare ca, citez, “Mi-as dori ca Euro sa ajunga 11 lei si sa te vad pe tine, Moise, cum alergi disperat cu moneda ta. Am fost prost? Nu, am fost prostit”. Iar mie mi-a cam sarit mustaru’ cand am citit ce-a scris individu’. Ca el sunt multi altii-n tara asta. D-aia nu schimbam nimic. Ca-i mai usor s-arati cu degetu’ spre altu’ decat sa-ti asumi ca da, frate, ai gresit. Ai facut-o, ai comis-o, ti-ai luat teapa. Pana si Britney Spears recunoaste ca “Ooops, I did it again”. Noi de ce n-avem putin obraz s-o facem?

P.S: Sunt „sober” de vreo 7 luni. Nu-i de mirare ca-n weekend imi pasa mai mult de francu’ elvetian decat de White Russian. Haha

10942764_10152657047822939_1265878523_n

Photo: Aura Dajbog


Lasă un răspuns

