All about Dragos Savulescu.

Nu-mi plac blog-urile. Mai ales cele scrise de barbati. Poate pentru ca nu suport patetismu’ ordinar si nota comerciala de ‘read me, read me!’ Da’ unii fac bani din asta si e firesc sa fie asa. Ca o paranteza, probabil copiii mei vor studia ‘bloggeri celebri’ la scoala si nu pe Twain, Dickens sau Liiceanu-fara-de-punct-ro.
Revenind la scrierile noastre, l-am descoperit pe Dragos Savulescu si-am avut o mini-revelatie. Fostul manager de la Dinamo e, clar, un personaj interesant. Si scrie incredibil! I-am urmari postarile pe Facebook si-am dat like din convingere si nu din complezenta, cum se-ntampla sa mai fac. Omul scrie ca un intelectual si transmite emotie ca un artist! Cei mai mult asociaza ‘intelectualitatea’ cu limbaju’ de lemn. Ala folosit, de fapt, de semidoctii cu chef de ‘libera exprimare’. Ma declar fan DragosSavulescu.com si-l listez la ‘favorite’ pentru lectura obligarie de fiecare zi. Merita!

2015/01/img_4130.jpg

Photo: Aura Dajbog


Lasă un răspuns

