Rezolutii…

Am si io ‘rezolutii’ pentru 2015.Nu-s multe da’ important e sa le fac fata. De pilda, mi-ar placea sa ma-nconjor de cat mai putini prosti. Sa renunt definitiv la ei e greu. Ca-s multi. Mi-ar placea s-o sterg din tara da’ nu am curaju’ unui nou inceput. Aia patru ani de Londra mi-au adus fobii de avion, aeroport, bagaje si tot ce-nseamna viata de nomad. Imi doresc liniste da’ stiu ca nu-i momentu’. Ma gandesc la sanatate da’ fumez ca turcu’. Planuiesc niste diete da’, normal, m-apuc de Luni. Ca vorbeam de rezolutii, treaba asta-i cu ‘No pain, no game’. Va povesteam o data despre tipa aia de-l voia pe Brad Pitt, nu? Ca sa-l vrei pe Brad Pitt, tre’ s-arati ca Angelina Jolie. Asa ca lasa dracu’ gin-u’ ala din mana si misca-ti curu’ la sala. Asa si io! O sa las dracu’ ‘planurile’ si-o sa-mi misc curu’ spre ceva. Mai ales ca e la moda. Sa-ti misti curu’, nu altceva.

10418259_10152612167992939_2519346347313271845_n

Photo: Aura Dajbog


Lasă un răspuns

