Despre oameni si melci…

Cineva mi-a spus ,recent, ca-i bine-n viata sa te-nconjori de oameni cu energie pozitiva. Oameni care sa te motiveze si sa scoata din tine ce-i mai bun! Initial, mi s-au parut niste vorbe idealiste, gen cum imi spunea fostul meu psihologul. Un psiholog extraordinar, apropo! Si ma gandeam, ok, ok, da’ cum pun in practica? Unde gasesc eu oamenii astia care sa ma-ncarce cu bine si sa ma ‘pazeasca’ de rau? Cum stiu sigur ca sunt sinceri, ca au intentii bune si suficient bun simt incat, macar, sa nu-mi doreasca raul? Apoi m-am gandit la paranoismele mele. Ca poate-s eu paranoica si poate am senzatia ca tot universu’ comploteaza-mpotriva mea! Si azi am aflat raspunsul! N-o sa-l scriu aici! O sa spun doar ca ‘if it walks like a duck then, it’s a duck!’ Daca simti ca un om iti transmite energie negativa si nu te lasa sa te dezvolti, nu invoca paranoia si nu-i cauta scuze! Rezerva-ti dreptul sa ai in jur doar oamenii care te inteleg, apreciaza, iubesc si sustin! Nu de alta da’ viata asta nu-i chiar roz, n-avem nevoie si de bullshit-u’ altora s-o ‘coloram’ mai tare!

IMG_2758.JPG

Photo: Aura Dajbog


Lasă un răspuns

