25. Un sfert de secol.

Cum a furat Grinch Craciunul, asa-mi fura mie alegerile ziua de nastere. In fine…

La 18 ani vrei oameni, galagie, vrei sa fii inconjurat si habar n-ai ce-nseamna sa fii singur. Sau poate ai dar n-ai timp sa gandesti la rece. La 25 ma bucur de momentele ‘eu cu mine’. Pentru ca stiu ce-nseamna sa fii singur in doi. Poate de asta ar trebui sa ne temem. De singuratatea-n doi. La 12 fix, la exact 25 de ani, dupa precis un sfert de secol, ma bucur de compania mea! Pentru ca e ok sa vrei sa te descoperi pe tine, e ok sa-ti acorzi atentie si e normal sa-i pui pe ceilalti pe locul 2. Anul asta, e vorba despre mine. Eu, alegerile mele, cupcakes Madame Lucie, sampanie si, repet, repet, repet. Eu, eu si cu mine!

P.S: Nu mi-au placut niciodata urarile de ‘La multi ani’, suflatu’-n lumanari si cadourile! So, don’t ‘Happy Birthday’ me! Thanks!

IMG_2650.JPG

Photo: Aura Dajbog


Lasă un răspuns

