Codin Maticiuc. Omul care-aduce cartea. La Loft.

Pe Codin Maticiuc nu-l cunosc. N-am avut onoarea, nici placerea da’ nu mai e baiat de bani gata ci baiat de bani cartea. C-a scos o carte. Si el. Si Kim Kardashian si Paris Hilton.

Codin, ex Poponet, scrie bine. Cel putin asa-l lauda revista Ciao. L-am citit si eu si-mi place. Si-nainte-mi placea. N-am inteles de ce-l denigrau altii! Stiu ca-i nasol sa stai intr-o garsoniera si sa te plimbi cu metroul in timp ce altii se plimba cu Lambo si-o Gina Pistol in dreapta. Da’ viata nu-i dreapta si vina nu-i apartine lui Codin.

Daca ma chinui putin, o sa-i citesc si cartea. Am vazut c-au cumparat-o multe persoane pe care le banuiam de analfabetism acut si lipsa crasa de vocabular. Da’ viata-i plina de surprize. Un lucru e clar: Codin did it again. Pan-acum le provoca pe don’soare sa se-ndragosteasca, acu’ le face sa citeasca. Sa fie intr-un ceas bun!


2 thoughts on “Codin Maticiuc. Omul care-aduce cartea. La Loft.

Lasă un răspuns

