Basescu si Bercea, Bercea si Basescu. Mondial totul.

Buna dimineata. Am iesit aseara, am baut, am mancat, m-am distrat da’ n-am reusit s-adorm nici acu’ de grija lu’ Basescu si-a lu’ Mondialu’ Bercea. Incep sa-l inteleg pe Gadea. Probabil el nu doarme de-o saptamana. Badea de-o luna. Badea a avut o premonitie ca va fi asa iar Antenele s-au rusinat demult de hazu’ lu’ Basescu. Eu nu m-am rusinat nici acu’. Poate-s nesimtita. Poate tin cu Basescu. Sunt cam apolitica de fel si respect PNL-u’.Nu de alta da’ stiu cine-a fost Bratianu si-o fac in memoria domniei sale.Sunt curios cati PNL-isti stiu cine-a fost omul ala si stop, nu cautati pe google! Sa trecem la nesimtirea mea crasa. Mie nu-mi pasa. Basescu si Mircea e frac-su lu’ Basescu si Traian. Stim cu totii ca neamurile nu ti le-alegi. Si cand le ai, faci cumva sa fie bine. Ca-s sange din sangele tau. Hai sa lasam justitia sa-si faca treaba ( buna sau rea, e justitia romaneasca si cu asta defilam), sa lasam lumea-n pace si sa vedem barna din ochiu’ nostru. Ca daca m-apuc sa fac recensamantu’ nepotismului in tara asta, pana si la magazinu’ din colt o sa-ntalnesc o tanti care s-a angajat acolo pentru ca ma-sa lu’ ta-su’ lu’ patronu’ patronului lu’ sefu’ e ruda cu ruda ei de gradu’ III. Stiu ca se poarta etica si unii fac bani si-si cladesc cariere din asta da’ si pupatu’-n cur pe bani e un soi de infractiune si, dac-ar fi dupa mine, as pedepsi-o cu moartea!

10359216_10152205526367939_3617424246351772384_n

Foto: Aura Dajbog


Lasă un răspuns

