N-avem echipa, n-avem valoare, praf suntem in amicale!

N-avem echipa, n-avem valoare, suntem cam praf si-n amicale!

Am fost la meci si- aproape ca nu mi-a placut. MessiN-aFacutNimic, Romania s-a clovnerit p-acolo de parc-o alerga cineva cu pusca iar Argentinei chiar nu i-a pasat. As vrea sa ne-ntelegem. Sud Americanii au fost platiti sa vina la Bucuresti. Meciu’ n-avea nicio miza, goluri chiar n-aveau cum sa ne dea da’ parc-un pic de spectacol n-ar fi stricat, mai ales ca lumea chiar casca la mine in tribuna. Mie-mi place Messi. Am plictisit sute de oameni spunand ca Messi e eroul meu si-al multor altor milioane. Da’ n-am simtit nicio emotie. Omu’ de pe Camp Nou a fost, astazi, omu’ de pe maidan, care-a scuipat si s-a plimbat de parc-a fost platit sa stea si nu sa joace.

Messi nu e pentru Argentina. El n-a fost erou al nationalei sale niciodata. Simt ca nu se potriveste celorlalti. Am simtit-o si cu Maradona antrenor si cu-acest Sabella, nu ca stiu si cine e. Romania, insa, a fost chiar hilara. Nici nu stiu cine-a jucat, multi necunoscuti, cativa veterani si-n fine, o echipa fara cap si fara coada. O adunatura de clovni simpatici, cu freze in trend, de dat in reportajele lui Otil, de la ‘Neata, ca aluia-I plac trend-urile anului 2014-n materie de-asa ceva. Noi nu avem eroi la Nationala. Ma uitam la gasca de fani argentinieni si-am zis ca despre asta este vorba: oamenii-l strigau pe Messi. Romanu’ pe cin’ sa strige? Hagi nu mai e, Popescu-I pe la puscarie, Petrescu si-a-ncheiat socotelile cu fotbalu’ iar restu’ care sunt acu’, repet, niste no name-uri care joaca azi si maine-s pa. Avem nevoie de eroi. La Nationala nu-I avem! Sau poate nu-s selectionati!

National Arena iar e o poveste trista. Am avut bilet VIP I. A costat cat salariul minim pe economie a unui roman care munceste 30 de zile pe luna. La pauza s-au terminat bauturile, mancare ca la nunta, oamenii sau specimenele-alea mancau de parca nici c-au mai vazut mancare. O atmosfera trista care, clar, nu si-a meritat banii. N-as vrea sa fiu inteleseasa gresit, dar am mers la meciuri importante in Europa, cu acelasi gen de bilet. Servicii impecabile, hospitality pe bune, nu incercarea asta ieftina d-aici, oameni cu adevarat VIP si-o atmosfera de spectacol nu stadion plin de seminte si ragaieli de bere ieftina, Timisoreana.
Am pretentia ca sunt un om educat, cu cei sapte ani de-acasa si cu-n bun simt, uneori, iesit din comun. Nu-mi place sa ma plang si nu-mprosc cu noroi in ceilalti. Da’-ncepe sa-mi placa Romania in intimitatea casei mele. D-aia n-avem noi oameni ca Messi. Pentru ca-n tara asta-I plin de oameni mici. Si cand ii vezi acolo sus, oricat ai fi de mare, te straduiesti cumva sa devii si tu mic. Sa nu faci nota discordanta.

ImagineMessi, you are still my hero!


Lasă un răspuns

