Romania. In.Made

Nu-mi vine sa cred cat suntem de ipocriti,noi romanii!La-nceputul anilor ’90 am acceptat la putere un mos senil,scolit prin tara lu’ Stalin,ala de-a nenorocit o natiune,si-am salivat la promisiunile unui permier care acum e insurat c-o manelista si are doua fete,o agramata obeza scolita la Sorbona si-o cleptomana,designer wannabe!Acum ne-am saturat de Basescu pentru ca,nu-i asa, cu totii ne pricepem la politica,desi habar n-avem ca sunt probleme la nivelul Europei si ca un om,chiar daca fura,chiar daca-i cinstit,n-are cum sa rezolve nici problemele mondiale,nici rahatul in care comunistii de la PSD ne-au inglodat,de-a lungul anilor!Rome wasn’t built in a day si daca asteptati ca viitorul conducator sa faca o minune,eu zic sa va mutati corturile-n piete si sa protestati pana va vine rau!De-mbogatit n-o sa va-mbogatiti decat poate muncind.O veste proasta pentru unii,nu?

699


Lasă un răspuns

