Prezzies for everybody!

Cand eram mica,ma trezeam sa caut in ghetute si speram c-o sa gasesc papusa aia Barbie de era-n reclame pe Cartoon Network.Nu o gaseam insa orice primeam mi se parea mai bun si mai frumos decat orice pentru ca era de la mosul meu care ma iubea. Astazi,m-am trezit cu acelasi entuziasm si pe langa ghetutele pline cu cadouri,am gasit o familie frumoasa care mi-a fost alaturi de mai bine de 23 de ani.Astea-s lucrurile ce conteaza in viata,lucrurile care-ti dau puterea sa mergi mai departe!La multi ani noua,la multi ani voua,la multi ani celor care merita sa-si poarte numele de sfant!

399087_10150825331572939_1338276013_n


Lasă un răspuns

