Oameni, ani, viata…

Nu mai cred demult in oameni!Am obosit sa-i cunosc,sa-i intreb,sa primesc raspunsuri,sa clatesc pahare de suc prin cafenele,sa aud aceleasi lucruri,sa intreb aceleasi chestii si sa primesc raspuns acelasi gen de clisee!Cred,insa,in prietenii,in magnetism,in oamenii pe care-ti doresti sa-i pastrezi aproape pentru tot restul vietii.Mi-e teama ca nu stiu sa fac asta si-o dau in bara mai des decat inspir si expir !E teama tampita ca nu-s suficient de buna pentru ceilalti,ca n-or sa-mi ramana alaturi daca ma cunosc cu adevarat,m-ascund in spatele mastii de „cool” si n-am puterea sa le spun cat ii pretuiesc,cat ii iubesc,cata nevoie am de ei si cat de frumoasa-mi fac ei viata!Si nu sunt o persoana rea,si nu resping oamenii si-ncerc mereu sa fiu ACOLO! Si-mi pare rau ca nu pot fi altfel,si-mi pare rau ca-i pierd pe oamenii care,in timp,mi-au devenit familie! Dar daca nu mai sunt,fizic,langa mine, in suflet o sa-i port mereu! Pentru c-au fost speciali,pentru ca unii dintre ei mi-au schimbat viata,pentru c-am tinut mereu la cei care mi-au dat,rar dar surprinzator,senzatia ca le pasa. Uneori,si simpla aparenta ca oamenilor le pasa,te face fericit.Pentru o zi,pentr-o ora,pentr-o secunda..Sunt proasta tare,nu?.

969295_10151463453067939_307535660_n


Lasă un răspuns

