I swear on Chanel!

Imi plac hainele si-mi place arta si,deci,inteleg si percep corect ideea de „fashion”.Si mai inteleg si ideea de „marketing” care-n ultima suta de ani a facut casa buna cu tot ce-nseamna design si creatie!Coco Chanel n-a inventat apa calda si nici „the quilted bag” dar nu exista model mai purtat,bine vandut si copiat in lume decat cel care-i poarta amprenta de zeci de ani de zile. Si-ajungem la cine dicteaza ce in materie de stil si cine da tonul la ce se poarta,ce-i clasic si ce-ar trebui sa ai in garderoba ca sa-ti iei diploma si sa primesti titlul de „fashionista”.Si oricat de „mainstream” suna si oricati „haters”cu blog-uri de moda la purtator stramba din nas,tre’sa recunoastem ca vedetele sunt alea care baga si scot trend-uri in mintile celor care,dusi de val,scot banii din buzunar si-arunca-n dressing inc-o piesa mai…”en vogue”.Acolo unde show-biz-u-i bine pus la punct,vedetele primesc haine cum primeam io Graze Box cu mancare prin posta la Londra!Kate Moss n-ar purta Longchamp pe strada si nici Dior Addict pe buze daca astea doua brand-urile n-ar trimite „sacosele” cu cadouri si biletele chiar fierbinti cu „Please,pick me,please pick me!” Si nu vorbesc aici despre contracte de publicitate ori despre imaginea vreunui brand sustinuta de vreo celebritate.Vorbesc despre „daily basis” si despre cum o piesa sau un brand devine uniforma si „must have” dupa ce a fost purtat pe strada ori la vreun eveniment de zeci ori sute de vedete . Tot sistemu-i bine pus la punct. Se-ncepe cu trimis de haine la vedeta, poze paparazzi de street style ori red carpet d-ala consemnat a doua zi-n revista,declaratii cum c-asa te-mbraci ca sa fii cool si-apoi boom prin magazine cu sold out si-un nou must have! Please,don’t get me wrong,I’m a sucker for fashion si nu condamn sistemul. Dar nu sunt atat de ipocrita sa sustin ca esarfa mea Skull de la McQueen sau geanta mea de zi de la Longchamp au fost alegeri personale care au click-at cu personalitatea-mi diafana si caracteru-mi minunat. Cu-n trend toti suntem datori si-oricat de multa personalitate am avea,cu totii vrem s-avem ce-i pe coperta cum,atunci cand facem window shopping,am cumpara si purta tot ce-i in vitrina doar pentru ca-i acolo-n spotlight unde,pe ascuns,visam si noi sa fim.I’m just sayin’…

1044839_10151520090727939_1990304477_n


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s