Happy fuckin’ Valentine’s Day!

Ba boule care vomiti dragoste pe toate strazile si esti libidinos cand spui „te iubesc”,mi-ar placea sa-ti implanteze cineva-n creier ideea ca nu exista dragoste,poate ne scutesti cu explicatiile tale pseudofilisofic­o-fantastice.Pe­ntru ca daca ai iubi,n-ai mai tine-o pe consoarta-n casa,n-ai mai controla-o ca pe detinutii din Jilava,nu ti-ar mai pasa ca iese cu prietenii si-ar putea sa gaseasca unu’ mai bun,n-ai mai face crize de gelozie c-a iesit sa duca gunoiu’ si ca nu s-a-ntors in trei minute! Eu cred ca oamenii astia care-s in relatii n-au iubit si n-or sa iubeasca niciodata!N-ai cum sa spui ca iubesti cand impui reguli si,practic,iti pasa de tine si confortul tau. Nu exista explicatia ca „o iubesc,d-aia o tin langa mine”,exista „sunt un porc egoist si-am nevoie de-o scroafa-n cotetu’ meu,ca sa-mi fie mie bine!Nu exista dragoste,exista­ nevoie si atasament.Pentr­u ca dragostea-nseam­na sa iubesti fara sa ceri nimic in schimb!Si la cate cerinte si-ntelegeri tacite sunt in relatiile voastre,tind sa cred ca niciunu’ dintre voi n-are habar ce-i dragostea.Poate­ doar Stefan Banica!:)) Happy Dragobete’s Day!

311


Lasă un răspuns

