Good Bye, London!

Imi fac bagajele, maine plec definitiv spre Romania si las in urma cei mai frumosi ani din viata mea, cel mai frumos oras din lume si o experienta pe care n-o voi regreta niciodata. Londra a fost orasul studentiei mele. La 18 ani, cand am venit aici, l-am urat din suflet. Sumbru, ploios, agitat. Mi-a fost greu sa-mi fac prieteni dar am reusit sa adun langa mine cativa oameni cu suflet mare si vise extraordinare. Trei ani de facultate si unul de master mi-au aratat ca pot. Am invatat de la cei mai buni profesionisti din lume, am capatat ceea ce-mi lipsea-increderea in mine si mi-am deschis sufletul. Am iubit, am plans, mi-a fost dor. M-am distrat, am trait intens, am experimentat de toate si sunt pregatita sa-mi indeplinesc visul acasa. Nu stiu cu ce pret, nu stiu daca-I bine. Toata lumea ma-ntreaba de ce ma-ntorc acasa. Repet, am un vis de indeplinit. Daca n-o sa se-ntample, o sa ma-ntorc acasa…o sa ma-ntorc la Londra. Mi-e greu sa scriu mai mult, mi-e greu sa pasesc in avion maine dimineata, mi-e greu sa ma uit in urma , mi-e greu sa realizez ca am crescut. Nu mai sunt un copil, e timpul sa zbor…

fetele1


Lasă un răspuns

