Dreams come true!

M-am nascut in Romania-n urma cu vreo douastrei de ani. Am crescut la bloc si-am avut si eu cheie legata de gat.O legam eu,ai mei nu ma lasau,cica nu era frumos.Am fost la gradinita cu program prelungit,un soi de camin…unde recitam poezii,dormeam la pranz si mancam mic dejun,pranz si cina.La scoala generala am inceput sa ies afara cu copiii. Rar dar bine.Imi ocupam timpul liber cu hainute de papusi si jucatul de-a stirile.Se lansase Pro TV-u’ si eram si eu gen Generatia Pro. Mergeam la mare cu parintii si alergam dupa Genius sa le cer autograf.Mergeam la munte cu parintii si ma plictiseam de moarte.Aveam in cap ca daca esti destept,in timp,o sa ajungi departe.Erau imaginile alea sumbre din clip-urile BUG,in care baietii destepti sunt deasupra tuturor,printre blocurile gris.Am crescut si nu mai dorm la pranz.Port cheia-n posete cool, ascult alta muzica si m-am impacat cu gandu’ ca-n 2012 tre’ sa fii prost,sa fii fericit.Romania-i aceeasi,noi am crescut si-avem asteptari prea mari.Parca vrem ca ea sa ne-ofere ceva,cand de fapt,e cazul sa-i oferim noi.Inca nu stiu cu ce-am sa contribui eu.Cert este c-am sa fiu,intr-o zi,personaju’ pozitiv din clipu’ B.U.G!La multi ani,Romania!

1548


Lasă un răspuns

