As vrea sa cobor…

Am ajuns la concluzia ca motivatia si entuziasmul pier odata cu varsta.De pilda,cand aveam vreo 12 ani credeam cu tarie ca pot cuceri lumea.Luptam pentru asta,visam sa fac asta.Am 23 de ani si mi-e teama sa nu ma cucereasca lumea pe mine,sa intru-n normalitate,sa ma multumesc cu putin si sa ma pierd in rutina ce ne omoara pe toti.Incerc sa ma conving singura c-am planuri mari pentru 2013. Dar n-am fost in stare sa-mi pun o dorinta-n noaptea de revelion.Incerc sa scap de complexe dar nu sunt in stare sa fac ceva concret pentru asta.Incerc sa ma relaxez dar tot ce fac e sa ma crispez mai tare,sa ma-nchid in mine si s-ascund tot ce pastrez mai bun. Nu-nteleg de ce,odata cu varsta,involuam.N-as vrea sa fac cunostinta cu mine pe la 70 de ani. Simt ca involuez pe zi ce trece.Opriti pamantul,as vrea sa cobor!:)

 

527097_10151022906407939_189779723_n


Lasă un răspuns

