Comparandu-te cu mine, chiar te crezi perfect?

Oamenii din jurul meu sunt niste modele demne de urmat, niste caractere minunate si niste personalitati complexe! Eu sunt cea judecata, cea defecta, cea care face lucrurile complet gresit!Mi-ar placea sa le urez celor care ma judeca, mentionand ca-mi pasa catusi de putin, ca stiu atatea despre ei, i-am vazut in nenumarate posturi si mi-am spus “E-n regula, sunt tineri, se distreaza!”Totodata, le transmit ca AURA nu e doar o party girl, e totodata cea care a absolvit o facultate de prestigiu in Europa, cea care urmeaza un Master clasat in TOP 5 Europa, in domeniul meu, cea care, profesional vorbind, a inceput sa munceasca de foarte mica, cea care are niste vise, un CV bogat si-o cultura generala pe care a acumulat-o in ani de studiu!

Mi-ar placea sa stiu cati dintre oamenii astia au construit ceea ce am construit eu, singuri, fara ajutorul lui mami si-a lui tati, fara alaturarea numelor lor cu alte nume, in viziunea lor „celebre”, care dintre oamenii astia sunt complet independenti, care dintre ei au prietenii sincere si nu bazate pe NUME si SITUATIE FINANCIARA? Din surse sigure, trei la numar, pentru ca EU, spre deosebire de voi, alde „Maica Teresa”, sunt profesionista,  afirm ca sunt putini. Si din aceleasi surse sigure, afirm ca oamenii astia PUTINI ma judeca pe mine!

Nu pot decat sa le multumesc pentru publicitatea negativa, in PR cantareste si asta nitel! Nu dau nume si ma abtin de la alte comentarii, desi in toti acesti ani am fost o persoana directa si nu m-am eschivat de la nimic, pentru dreptate! De data asta, insa, consider ca oamenii aia PUTINI si la vorba si la port, nu merita decat indiferenta! N-o sa ma justific niciodata in fata nimanui, am facut-o de cateva ori si regret pana-n ziua de astazi! Singurul lucru pe care pot sa-l spun, si conchid, este ca le doresc tuturor o viata linistita, le doresc sa obtina premiul Nobel pentru pace, le doresc sa castige Oscar-ul si sa plece vreo trei ani prin Africa, sa faca actiuni caritabile, le doresc sa devina ambasadori Unicef si sa fie ridicati la rangul de MARI SI SFINTI! Cu ocazia asta poate-ncep sa-si vada de lucruri cu adevart importante si renunta la a mai cataloga, judeca si barfi oameni pe care nici macar n-au avut ocazia sa-i cunoasca!

Gandurile mele cele mai bune, lor, acelor PUTINI!

 


One thought on “Comparandu-te cu mine, chiar te crezi perfect?

Lasă un răspuns

