Niste raspunsuri: studii la Londra, Codrin Stefan Arsene si Ingrid Vlasov.

Nu am mai scris de multa vreme pe blog. Am fost ocupata cu disertatia ( o sa scriu despre asta curand), cu tot felul de probleme personale si, nu in ultimul rand, m-am bucurat de ultimul an de studentie. Spun studentie si nu „ultimul an de Londra” pentru ca, se pare, ma voi intoarce la Master, tot aici. Mi-as fi dorit tare mult sa merg la Amsterdam, simteam nevoia de altceva, de oameni noi, de locuri noi… doar ca m-am hotarat tarziu si am pierdut… trenul, adica deadline-ul pentru a aplica. Asa ca… voi ramane tot la Londra. Pana la urma… e orasul in care am evoluat, m-am schimbat, m-am dezvoltat ca persoana.

Pentru ca postul se numeste „Niste Raspunsuri”, cred ca e corect sa raspund la cateva mesaje pe care le-am primit pe adresa blog-ului. Majoritatea sunt intrebari legate de eventuale studii la Londra, unele sunt mesaje agresive la adresa unuia numit Codrin Stefan Arsene, unele sunt incurajari si cuvinte de lauda iar altele sunt apreciative la adresa post-urilor mele despre Ingriv Vlasov, cea pe care am numit-o mereu, cel mai bun designer roman. De fapt, nu am numit-o eu, neica nimeni, ci CV-ul ei bogat, parerea adevaratilor critici si faptul ca a imbracat mai multe vedete internationale decat a baut Catalin Botezatu sampanie Mumm, in viata asta!:)

Sa revenim la raspunsuri:
1. Studiile la Londra- Nu sunt consilier universitar asa ca nu pot sa dau sfaturi generale despre asta si nici sa raspund la prea multe intrebari. Cert este ca, de regula, pentru a studia la Londra e necesara o nota la Baccalaureat peste 9, un test de genul Cambridge, Toefl sau IELTS cu scoruri de genul B, 86 sau 6.5 ( depinde de test, am asezat notele in ordinea testelor) dar si un CV cu ceva realizari sau activitati in domeniul pe care iti doresti sa il urmezi. Pentru detalii amanuntite , recomand fie UCAS ( google it!) fie site-ul universitatii de care esti interesat. UCAS este o idee excelenta pentru lista universitatilor de aici. Eu personal, am aplicat direct la facultate, fara ajutorul UCAS si cred ca a fost idee mai buna!

2. Codrin Stefan Arsene- Nu am nimic cu personajul in cauza si nici nu vreau sa-i fac publicitate. Doar ca am avut anumite divergente cu el si am considerat ca e normal sa-mi exprim parerea. Blog-ul meu este liber, are o audienta buna, nu primesc bani pentru ceea ce fac si nici nu sustin brand-uri, partide politice sau cine stie ce alte asocieri care m-ar face sa arunc cu noroi in anumite persoane si sa sustin alte persoane. Astfel ca, ii rog pe cei care il sustin pe stimatul domn ( n-as vrea sa ma exprim deloc elegant si sa spun „pe cei care nu au o viata), sa-si exprime opinia, macar intr-un mod civilizat, daca intr-adevar considera ca e atat de important sa se afirme in privinta asta! Pentru ultima data: Codrin Stefan Arsene este un om cu care am avut ceva tangente in urma cu multi ani, un om capabil sa calce pe cadavre pentru a obtine ceva si un om lipsit total de orice talent. Are cineva de gand sa ma dea in judecata pentru ca am curajul sa imi exprim parerea si nu tin, in mod deosebit, sa influentez pe cineva? Multumesc!

3. Ingrid Vlasov: Ma bucur tare mult ca numeroase persoane scriu mesaje in care sunt de acord cu talentul si reputatia lui Ingriv Vlasov! Am avut senzatia pentru multa vreme ca numele asta este destul de vag in Romania si ca foarte putini oameni il cunosc. M-am inselat si pentru asta le multumesc celor care mi-au dovedit contrariul!


11 thoughts on “Niste raspunsuri: studii la Londra, Codrin Stefan Arsene si Ingrid Vlasov.

    1. Stimate domn, soarta lui Codrin ma preocupa la fel de mult precum soarta veveritelor explodate si-a vulpilor vagaboande din UK! Dar cum e blog-ul meu personal, imi place sa scriu ce vrea muschii mei, daca ma-ntelegi! O urare diafana pentru tine: nu ma mai citi, oamenii ca tine imi insulta urat de tot inteligenta!

  1. Ai mare dreptate în ceea ce spui despre Codrin, atât referitor la lipsa talentului, cât şi la călcatul pe cadavre. Îmi place să cred că oameni ca el vor conduce lumea cândva, iar oameni ca mine îi vor asasina. Dacă fanii lui se simt ofensaţi de această afirmaţie, ar face bine să nu-i stea prin preajmă în acel moment. Numărătoarea inversă a început deja…

  2. Nu poate nimeni sa-ti insulte inteligenta pentru ca nu te poate jigni nimeni ca ai asa ceva. Habar nu am cine este Codrin, dar nu vad in ce calitate iti permiti sa vorbesti tampenii la adresa lui. In momentul in care iti folosesti blogul personal pentru a comenta negativ indiferent pe cine, deja pentru noi, cei care citim, concluzia e clara: ai anumite frustrari, nu ai caracter etc. De altfel, se vede si din fotografii un aspect de usuratica… Dixit!

Lasă un răspuns

