Ingrid Vlasov

Astazi am avut parte de o surpriza incredibila. Colegul meu Abhi a inceput sa lucreze pentru revista 1883, revista de nisa, dedicata, evident modei. O revista londoneza cu stil, una din putinele publicatii care trateaza moda ca arta comerciala. Discutam despre job-ul lui si la un moment dat, rasfoiesc cel mai recent numar . INCREDIBIL, am vazut o reclama Ingrid Vlasov acolo. Am fost extrem de fericita si mandra! Un designer roman INTRA intr-o publicatie de moda londoneza SERIOASA, isi promoveaza produsele printre pictorialele lor si VINDE!

Asta pentru ca vreau sa dovedesc ceea ce spuneam in celelalte articole ale mele. Nu Catalin Botezatu este cel mai mare designer al Romaniei! Nu el prezinta la Paris Fashion Week de doi ani incoace, nu el creeaza piese sublime, nu el este MANDRIA ROMANIEI! Ci Ingrid Vlasov! O sa postez si fotografiile si o sa-i multumesc mamei. Ea este cea care mi-a prezentat, prima data, cateva piese Ingrid. Ea le imbraca, ea le poarta cu demnitate, ea straluceste! Mama, abia astept sa-ti arat!

Copera 1883

Reclama Ingrid Vlasov 1883 Magazine


2 thoughts on “Ingrid Vlasov

  1. Dap, asa este. Si mama mea purta piese Ingrid Vlasov. Si, uneori, cand iesea pe usa si ma intreba cum arata, ii raspundeam: Wow..te-as fura de la tata!🙂
    Multumesc!

Lasă un răspuns

