Colin Firth, coleg de facultate :)

NOTA: Promit sa scriu mai multe despre, zilele urmatoare. Acum am vrut sa scriu rapid cat sunt de mandra ca actorul Colin Firth a primit ce-a meritat si ca… impartim aceeasi diploma! E o onoare si ma gandesc ca  daca unul din absolventii facultatii mele a primit un Oscar, poate ca intr-o zi, voi putea si eu!

… acum 20 de ani!:) Pentru ca si Colin Firth a studiat la Universitatea de Arta din Londra! Sunt foarte mandra de asta si cred ca prietenii mei s-au saturat de entuziasmul meu hiperbolic atunci cand le spun ca si Pierce Brosnan, ca si Liam Neelson, dintre actori, au invatat aici!

Pe Colin Firth, personal, l-am admirat intotdeauna ca actor si l-am considerat nedreptatit. Nu a primit niciodata, pana in momentul de fata, rolurile pe care le-a meritat, a jucat genial in filme mici, a facut roluri mici in filme mari si a fost intotdeauna „englezul” care vine la Hollywood sa fure rolurile bastinasilor!Mi-a placut in „The English Patient”, l-am considerat fabulos in cele doua filme „Bridget Jones” si m-a emotionat in „Love Actually”. Imi da senzatia unei persoane calde, calme, am citit in ziarul facultatii marturiile profesorilor care l-au avut la clasa si se pare ca actorul si omul Colin Firth este GENUINE, cum spun englezii. Simplu, talentat, modest si de un bun simt real!

Ma bucur teribil de mult ca anul acesta a primit ceea ce a meritat ! Spre rusinea mea nu am vazut The King’s Speech, dar de indata ce o sa am timpul necesar, o sa fie primul film din lista pe care il voi vedea! Am o lista imensa cu vreo 10 filme europene si cateva dintre castigatoarele de la Oscar pe care intentionez sa le urmaresc, imediat ce o sa am putin timp liber! Abia astept!

O alta surpriza placuta pentru mine este Christian Bale. Un alt actor nedreptatit! Eu l-am adorat in „Almost Famous” si „Velvet Goldmine” si mi-ar fi placut sa primeasca macar o nominalizare si pentru rolurile respective! Nu a fost sa fie insa anul asta… Christian Bale got what he deserved.

Anul acesta, din pacate, Oscarul m-a prins cu temele nefacute!:) Eu sunt o impatimita a filmelor si intotdeauna vad cam tot ce apare intr-un an. Atat film american cat si film european si international. Dar anul asta a fost  destul de dificil. Am de scris o disertatie, trebuie in acelasi timp sa am grija si de viata personala , si de viata sociala asa ca renunt cam la ceea ce imi pare mai usor de recuperat. Abia astept sa-mi fac timp, un weekend sa vad filme. Numai si numai fillme! Sa nu aud si sa nu vad nimic altceva!

Si ca o concluzie, ceremonia premiilor Oscar este singurul eveniment care ma face sa constientizez ca a mai trecut un an, ca ceea ce imi pare nou ( chiar daca e vorba de filme) are de fapt un an vechime si ca oricat de actual mi-ar parea,  e de fapt, productie 2010. A mai trecut un an. Atat de repede dar atat de frumos!


Lasă un răspuns

