From Paris, with love!

Zilele astea, faceam putina curatenie prin notebook-ul meu! Odonam foldere, stergeam fotografii, amintiri frumoase, mai putin frumoase… de fapt, in urma cu aproximativ cinci saptamani, am inceput o viata noua. Anul III de facultate, pregatiri pentru disertatie, un nou inceput pe plan personal si alte cate si mai cate!

Sa nu mai lungesc text-ul, am gasit fotografiile astea! Nu cred ca le-am publicat vreodata, Paris-ul nu m-a impresionat atat de tare insa am niste amintiri frumoase din vremea aceea si, mai ales, din anii de liceu!

Imi pare rau ca nu am fotografii cu activitatile la care am participat! Au fost extrem de interesante si-am cunoscut oameni versatili, cu multe povesti de viata!

Da, da! Francezii nu mor in picioare!

Teatru modern!

Turnul, turnul, faimosul Tour Eiffel! „LA Tour Eiffel”!

Sena e cu mult mai murdara decat Tamisa sau Dunare!

Mesajul e clar!:)

Foarte putin din moda strazii!

LA TOUR view!

LA TOUR view, part II

 


Lasă un răspuns

