Sex and The City 2&Lebanese Food!

Saptamana trecuta, am iesit cu cateva prietene si un amic, venit in vizita la Londra, la masa. De fapt, am iesit la film si apoi, am mers sa mancam! Am vazut “Sex and the City2”, mult promovatul, aplaudatul dar, in cele din urma, criticatul film! Nu stiu de ce a fost atat de laudat si apoi atat de criticat. Personal, nu mi se pare nici bun, nici prost. Mi se pare un film mediocru, numai bun de vazut cu cateva prietene, intr-o dupa amiaza torida de vara! Eu sunt fan al filmelor de calitate insa nu strica niciodata sa iesi din rutina si sa te iei mai putin in serios! Si atunci, de ce e nevoie de atat critica?! Bingo! There’s no such thing as bad publicity!

Patricia Field, stilistul serialului  Patricia Field, stilistul serialului “Sex and the City” a fost si ea bombardata cu tot felul de critici! Eu nu inteleg , in primul rand, de ce a fost atat de laudata in ultimii ani! Ok, serialul e destul de fashionable si tipele sunt imbracate cat de cat corect. Dar exista si greseli peste care nu poti sa treci, asta din punctul de vedere al unei persoane care nu si-a dat doctoratul in fashion si nici nu intentioneaza sa faca asta vreodata. Nu de alta, am cunoscut destui imbecili cu doctorat si pot sa spun, cu mana pe inima, ca nu vreau sa ajung ca ei! NICIODATA! Si acum, sa facem o lista cu PRO SATC2 si CONS SATC 2.

Mai trebuie sa mentionez ca lista e pur subiectiva?Ah, si daca gasesc fotografii cu tinutele mele preferate din film, le voi posta!

PRO

– SAMANTHA, SAMANTHA, SAMANTHA! Kim C arata genial! Nu se straduieste, nu a schimbat un milliard de outfit-uri ( da, Sarah Jessica Parker, te straduiesti cam mult, si tu si stilista ta. Esti o femeie uratica, ai niste paranteze oribile si, mai presus de toate, esti o actrita de duzina.), si nu si-a pierdut din prospetime! Intr-adevar, au fost cateva scene destul de fortate, cu ea in prim plan, insa mie personal mi-a placut. Mi-a placut dintotdeauna. Ce pacat ca totul s-a invartit, iarasi, in jurul lipsitei de charisma de Carrie. A inceput sa ma enerveze rau de tot! Ah, una din prietenele mele a facut un BA si un MA la London College of Fashion si, ca parere avizata, a spus ca singurul outfit care nu i-a placut deloc ( al Samanthei) a fost cel rosu, Gaga style. Mie nu mi s-a parut atat de Gaga-like si mi s-a parut ca i se potrivea. Insa nu pot contrazice o parere avizata!

– Maroc- totul a aratat splendid, mult lux, multa culoare, diversitate – Umor- unii spun ca e un umor ieftin insa i-am prins razand cu pofta la unele din fazele la care eu n-am ras chiar deloc. Of, of!

CONS

– Carrie, Carrie si iar Carrie! Nu inteleg de ce totul se invarte in jurul ei si al pateticului de Mister Big. Personal, nu sunt fanul niciunuia dintre ei si chiar mi-ar fi placut sa dispara si din serial, si din film! – Jignirile aduse culturii islamice. Au existat destule controverse pe tema asta. Nu inteleg de ce oamenii sunt atat de deranjati! Pana la urma, suntem liberi sa ne exprimam parerea vis-à-vis de orice lucru care exista in lumea asta!

– Tinutele lui Carrie! SJP si-a inceput cariera prin a fi un fashion don’t. Acum e fashion do insa in SATC 2, e mai mult decat fashion don’t! Rochia Dior, pe care a purtat-o si in urma cu o mie de ani, in sezonul 2, parca, nu m-a impresionat, nici de data asta. Nu mai vorbesc de accesorizare! Oribil, penibil! Cred ca si o tipa de la Bamboo sau Divino Galati, ar sti ca rochia aia e buna de aruncat la groapa de gunoi. Nu la cos, e posibil ca cineva sa o vada si sa-si formeze deja o parere despre persoana in cauza.

Parca nu sunt nici prea multe PRO-uri, nici prea multe CONS-uri. V-am spus deja, filmul e unul mediocru, nu prea ai ce sa comentezi vis-à-vis de absolute nimic!

Ah, v-am spus ca Sarah Jessica Parker e o actrita execrabila, cu o voce execrabila? Da, am spus! Si acum, o sa postez imagini delicioase si diet friendly de la cel mai bun restaurant libanez la care am mers vreodata! Superb! Ii multumesc lui Cherry pentru asta!

//


Lasă un răspuns

