Vise, lumina, clisee

Vorbeam ieri cu un taximetrist si-mi spunea ca oamenii nu mai simt Pastele asa cum il simteau acum cativa ani. Parca nu mai are farmec. Si am incercat sa-i spun ca e firesc. Traim in secolul vitezei, suntem stresati, nimic nu ne mai incata, nici macar o reuniune de familie. Vedem astfel de evenimente ca pe o povara, ca pe niste obligatii sociale.

Pe de alta parte, a tot fost propagata ideea cum ca sarbatorile sunt un prilej de a face excese alimentare si de a bea peste masura. Si, evident, ideea e intarita de faptul ca suntem romani si asta-i atitudinea noastra vis-a-vis de evenimentele speciale. CAT DE MULT NE INSELAM!!!!! Din proprie experienta, va spun ca englezii beau inzecit mai mult decat romanii, englezii se imbata pana si la mort, se-mbata si chefuiesc de parca sunt la nunta sau la botez. Deci, sa nu mai aud pe la televizor, prin presa, sa nu mai vad pe blog-uri ca, vezi Doamne, romanii sunt betivii si mancaciosii Europei. Ca nu sunt.

Cand naiba ne decidem sa facem si-un PR pozitiv pentru tara asta si natiunea asta ? Am inteles ca ala negativ e de impact dar oare nu ne-am saturat sa ne uram pe noi insine?

In alta ordine de idei, maine dimineata plec la munte. Busteni. Valea Prahovei nu ma face sa ma topesc dar daca pot petrece cu prietenii mei, de ce nu ?

Acum merg sa vopsesc ouale. Cam tarziu dar trebuie! Pana atunci, ma bucur de ciocolata si de familie. Astazi mergeam pe strada si ma gandeam cat sunt de norocoasa ca oamenii pe care ii iubesc, admir, ador, sunt langa mine!

Fara clisee! Nu vreau sa fac urari! Va spun doar ca am analizat realizarile mele de peste an si mi-am dat seama ca mi-am implinit cateva vise. Acelasi lucru vi-l doresc si voua! Paste Fericit!


Lasă un răspuns

