Chanel- Les Trompe L’oeil!

Chanel a lansat o superba colectie de tatuaje semipermanente. Nu am timpul necesar sa va povestesc despre asta, cert este ca ultima colectie Chanel a frapat prin aceste aplicatii! Mi-am dorit foarte mult sa mi le cumpar, au fost lansate de 1 martie, in exclusivitate, la Selfidges, in Londra! Totul a fost pe baza de lista de asteptare si nu am reusit sa sun sa ma inscriu.

Am o pasiune pentru tatuaje, am doar unul singur permanent cu o semnificatie deosebita. dar e amuzant sa-mi pot aplica alte cateva si sa le asortez in functie de tinuta.

Mi-a fost teama ca nu le voi mai gasi dar iata, sansa a fost de partea mea! Astazi am mers la cumparaturi si le-am achizitionat! Sunt superbe! Am aplicat cateva dintre ele in seara asta, am facut si fotografii insa nu de cea mai buna calitate. Stiti deja, sunt un fotograf jenant. Dar o sa postez cateva aici!