Primavara soarele se joaca-n mana ta

Dupa o saptamana cu ploi intense si mult frig, a rasarit si soarele pe strada mea. Si a ta, a noastra, a tuturor! E primavara si asta ma face sa fiu fericita, optimista si plina de viata! Chiar daca am de lucrat la ceva proiecte, ma gandesc ca in trei saptamani voi fi acasa si asta imi da putere!

Imi amintesc cu mult, mult drag de anii de liceu, de zilele de 1 si 8 martie cand primeam martisoare si cand ne bucuram de lucruri mici dar cu suflet!

Va urez o primavara superba, sa fiti iubite, fetelor, sa va iubiti pe voi insiva, mai ales!

Ador sa ascult piesa Primavara de la Vama Veche, in fiecare an, de 1 martie.”Primavara soarele se joaca-n mana ta”

Mama mi-a trimis martisor. Inca nu l-am primit insa sper sa ajunga saptamana asta! Abia astept sa-l port si sa le povestesc colegilor despre cea mai frumoasa traditie romaneasca! Am primit insa cateva martisoare „virtuale” si unul din ele imi place in mod deosebit. E unul din actorii pe care ii ador si e de la o persoana pe care o ador! Multumesc, Claudia!


2 thoughts on “Primavara soarele se joaca-n mana ta

  1. Iubesc melodia asta…sincer iti zic ca blogul tau mi-a raspuns la multe intrebari si chiar daca pare ciudat ,ma regasesc in multe dintre ideile pe care le-ai subliniat in articolele tale.Iti doresc mult succes,multa putere de munca si sa ne incanti in continuare cu stilul tau creativ si original.Kisses!GABI P.

    1. Gabi, vocea feminina a piesei ar fi sunat mult mai bine daca erai tu cea care interpreta! Te pup mult, ai grija de tine si sper sa-ti indeplinesti absolut toate visele! Pentru ca stiu sigur ca o mare parte din ele s-au indeplinit! :*

Lasă un răspuns

