Me, into fashion!

Sunt extrem de fericita, din nou! Am inceput colaborarea cu Noro, designer-ul despre care va povesteam anul trecut! Sigur, sunt extrem de multe lucruri de facut insa am sentimentul ca totul va decurge perfect si ca mesajul nostru va ajunge acolo unde trebuie!

Nu am inca foarte multe detalii sa ofer, o voi face la momentul potrivit. Cert este ca am mai primit o oferta similara de colaborare. Inca nu stiu foarte multe despre ea, Noro a fost cel care m-a recomandat si astept sa intalnesc designer-ul despre care mi-a vorbit! Sunt entuziasmata insa mi-e teama! Lucrurile par sa fie destul de serioase si sper sa am timp suficient sa le fac pe toate. Pana la urma, trebuie sa-mi dedic si mie putin timp. Daca nu acum, ma indoiesc ca voi face asta pe la 30-40 de ani!

Am scris rapid si probabil fara rost. Nu pot sa dorm, deja ma gandesc la tot felul de lucruri! Ar fi bine sa incerc pentru ca maine ma asteapta o zi extrem de incarcata! Noapte buna si voua!

P.S: Am devenit superficiala sau domeniul modei e chiar fascinant? Imi vine sa rad cand ma gandesc ce fel ii priveam acum cinci-sase ani  pe oamenii interesati de haine, bijuterii, cosmtice! O sa va povestesc si despre perioadele mele de „fashion disaster”, cat se poate de curand!


Lasă un răspuns

