Ninge si aici!

Ieri am ajuns, din nou, la Londra. Dupa o vacanta bestiala, a trebuit sa las in urma The Romanian Dream si sa ma intorc. Ma gandeam ca din cauza vremii vor inchide aeroportul sau, cine stie. Nu s-a intamplat asa si zborul meu a fost unul normal, fara intarzieri, fara probleme!

Astazi cand m-am trezit ningea tare frumos dar nu cum ninge la noi de obicei! La noi e special! Aici e mai degraba o povara. Se inchid scolile, oamenii nu mai ies din casa, etc, etc. Bine, nu e cazul ninsorii de astazi. Desi, daca va continua asa, nu m-ar surprinde sa se intample din nou. La fel ca anul trecut.

Astazi am fost la scoala si am purtat… o masca impotriva gripei porcine. Mi-am primiti pumni verbali pentru ca, se pare, in Marea Britanie, problema gripei porcine nu mai e atat de mare. Doar zece oameni s-au imbolnavit in ultima vreme si deci, a cam trecut. Ma surprinde ce se intampla la noi. Chiar nu inteleg. E o chestie Media sau chiar suntem atat de afectati de gripa porcina! In orice caz, n-o sa renunt la masca in mijloacele de transport in comun si cred ca nici la scoala. Voi vedea! Paza buna trece primejedia rea!

O sa va tin la curent cu tot ce se poate, n-am mai scris in ultima vreme pentru ca m-am bucurat din plin de vacanta. Fara fotografii, fara presiuni, fara griji. Abia astept sa vin acasa la primavara! Pana atunci, keep on living the so called „English Dream”.

Sigur, nu eu am facut poza, eu nu sunt in stare nici sa apas pe buton. E poza lui Lenny. Si daca tot am afisat-o, scriu aici si site-ul ei,www.runnycustard.co.uk dar si blog-ul ei, cel pe care il am si la blogroll: http://clarasanimatedworld.wordpress.com/.


4 thoughts on “Ninge si aici!

Lasă un răspuns

