Am cel mai frumos brad!

… pacat ca nu se vede foarte bine. Mama spune ca anul asta se poarta brazii impodobiti cu rosu. Eu am vrut sa il impodobesc cu argintiu.

Sunt extrem de fericita. In ultima vreme, am avut alaturi oamenii pe care ii iubesc, oameni alaturi de care ma simt bine si sunt eu, fara sa fac eforturi. Ce-mi doresc de sarbatori? Sa am alaturi numai astfel de oameni, sa ne bucuram impreuna de ceea ce e frumos si minunat, sa fim sanatosi si fericiti!

Acelasi lucru vi-l doresc si voua! Sarbatori frumoase!

Mama face cele mai frumoase aranjamente de Craciun

Va mai amintiti?


4 thoughts on “Am cel mai frumos brad!

  1. Hey, buna!
    Am dat din intamplare peste blog-ul tau, cautand articole despre Primark.🙂
    Am citit cateva din post-urile tale si nu am vrut sa „trec mai departe” fara sa-ti spun ca scrii tare frumos! Avem o pasiune comuna : jurnalismul.
    Ganduri calde, sa piara frigul asta!

Lasă un răspuns

