Gataaaaaaaaaa

Am terminat totul! Am predat vineri mare parte din proiecte, noaptea asta l-am terminat si pe ultimul dintre ele si urmeaza sa fie predat la scoala, luni de catre o colega!

Vineri am sarbatorit sfarsitul de semestru cu o petrecere halucinanta! Nu povestesc mai mult, pastrez pentru mine! Ce e important este ca am realizat cat de multi prieteni am aici!

Astazi am un program extrem de incarcat. Mai intai fac o baie fierbinte, apoi merg sa-mi recuperez portofelul ( am spus eu ca nu dau mai multe detalii despre seara de vineri), merg la cumparaturi, ies cu o prietena si apoi vin sa fac bagajele! Da, da, maine sunt acasa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Romania, Galati, VA ADOR!


4 thoughts on “Gataaaaaaaaaa

  1. dupa sarbatori, sper in ianuarie, vreau sa vin intr-un week-end ca sa vad Londra, am umblat mult prin lume dar Londra mi-a scapat si multi prieteni mi-au recomandat-o cu caldura. Insa poate ne zarim prin Galati pana atunci, sper sa ajung si eu pt ca acum sunt detasat un an la Ministerul de Externe si stau mai mult prin Buc sau in delegatii…

Lasă un răspuns

