Mos Nicolae

Mos Nicolae a fost extrem de generos cu mine anul acesta si ii multumesc din suflet! Nu numai pentru frumoasele cadouri din ghetute ci pentru ca am avut un an superb , cu multe impliniri!Astazi e si ziua de nume a lui tata si chiar daca stiu ca petrece frumos, sunt extrem de trista ca nu sunt acolo cu el! Nu-i nimic, catelul nostru Jimmy mi-a luat locul de mult! Mosul i-a adus o nuielusa pentru ca n-a fost tocmai cuminte si pentru ca s-a murdarit de vopsea pe labute!

Am inceput sa simt spiritul sarbatorilor, aici toata lumea a inceput sa orneze bradul de Craciun, pe strada se aud cantecele lui George Michael si a M. Carey. Se simte miros de scortisoasa si vinul  si cidrul fiert se gasesc peste tot!

Eu mai am o saptamana si vin acasa! Mama ma asteapta sa mergem la cumparaturile de Craciun, astept sa-mi vad prietenii si sa povestim cate-n luna si stele, abia astept sa-mi vizitez bunicii si restul familiei si sa ne bucuram unii de altii!

Deocamdata sunt in febra deadline-urilor! Mai am de scris doua eseuri, un raport si de prezentat un proiect! Oficial, vineri, 11 decembrie voi fi un om liber! Liber la sarbatori, distractie si petreceri din plin!

La multi ani de Sfantul Nicolae!

P.S: Daca intr-adevar Geoana este noul presedinte al Romaniei, e posibil sa mut catelul si purcelul si sa nu ma mai intorc niciodata acasa! Dar pentru ca de sarbatori oamenii sunt mai buni si mai generosi, sunt convinsa ca au facut o alegere inteleapta si ca au votat pe cine trebuie. Din doua lucruri rele ,  e bine sa alegem ce e mai putin rau!


Lasă un răspuns

