Me Graze Box arrived!

Am inceput sa mananc sanatos de cateva luni, sunt vegetariana si ma simt excelent! Cred ca e foarte important sa avem o alimentatie echilibrata, s-asa stilul nostru de viata nu ne permite prea multe privilegii!

Cutia Graze este o gustare excelenta, nu costa deloc mult ( 3 lire si iti este distribuita acasa, in fiecare saptamana) si contine toti nutrientii necesari pentru o buna functionare a organismului, pentru un plus de energie, in fine, pentru o viata sanatoasa!

Cand voi avea timp, voi povesti despre noul meu stil de viata si despre cat de bine ma simt fiind vegetariana!


2 thoughts on “Me Graze Box arrived!

  1. Salut Aura! Alexandra din Cuza aici🙂 Ma bucur sa citesc ca ai inceput sa ai grija de tine si vreau sa te felicit ca ai devenit vegetariana. In aceasta idee vroiam sa-ti recomand o carte geniala. Eu cand am citit-o, m-am umplut cu multa enregie in a face schimbari legate de alimentatie, stil de viata, etc si am reusit si sa slabesc putin si sa ma simt bine in ansamblu. Cartea se numeste Esti ceea ce mananci, de Gillian Mckeith. Eu, Ade si Lucia o avem si ti-o recomandam cu mult drag!

    1. Buna Alex!!!!!

      Nu ai idee cat de tare ma bucura mesajul tau! Am auzit lucruri extraordinare despre aceasta carte si cu siguranta o sa o caut si o sa o cumpar, acum! Eu m-am bazat pe principiile unei alte carti. Se numeste „Skinny Bitch” si chiar daca suna frivol, e o carte foarte documentata in materie de alimentatie exclusiv vegetariana- fara niciun fel de produs animal inclus, si organica! Si eu ma simt grozav acum, am reusit sa slabesc considerabil si ma simt si plina de energie!

      Iti multumesc inca o data pentru gandurile bune si ma intreb… de ce Dumnezeu ti-ai dorit sa slabesti? Tu arati foarte bine de cand te cunosc! Ade si Lucia la fel! Oricum, o alimentatie sanatoasa e foarte importanta, nu neaparat pentru slabit ci pentru sanatate si pentru tonus! Si eu va felicit pentru asta!

      Inca ceva, imi doresc foarte, foarte mult sa ne vedem la iarna! Eu vin in tara pe 14 decembrie, banuiesc ca voi veti fi in Galati ceva mai tarziu de 14 insa oricand aveti putin timp liber, ar fi extraordinar sa ne vedem! Va invit la un suc si la o discutie despre toate schimbarile care au avut loc in viata noastra! Avem multe de povestit, cu siguranta!

      Te pup si ne auzim cat mai curand! :*

Lasă un răspuns

