London Eye

Fotografiile ii apartin lui Adrian.

Mihai vrea sa fie Diva Bitch Kitsch. Dar doar eu si Gabi avem atitudinea necesara. Verdict: FAKE!

Adrian fotografiaza o vedeta ( eu) si o vedeta wannabe ( Mihai)

Ok! Toti trei suntem vedete, fie! Dar unde sunt Mariana si Adrian? Adrian e sigur in spatele fotografiei dar Mariana unde e ? A plecat deja la Horse Guard Parade!

Eu sunt Diva Bitch Kitsch. Ok, Gabi e Diva Bitch Kitsch 2.

Leave the kids alone sa calce iarba!

Pub-ul nu e acasa! Wow, apare si Adrian in poza. Mariana e fotograful de data asta!

Mi-au invadat teritoriul!!!! Terasa mea draga, ce ti-au facut?

Da, da, au scapat de mine. Ca doar eu am cursuri, munca, sunt om serios!

Intre doua dive kitsch bitch!

90210 sau SE83LY ( codul meu postal de aici)

Mariana stie ce face. O coafeaza pe Dita Von Teese Wannabe:)).

Wayfarer-ii de la Ray Ban sunt ai mei. Ok, diva Bitch Kitsch Gabi?!

Guiness cu Blackcurrant!

Naomi Campbell imi poarta tricoul si nu invers!

Tigara e a mea si nici nu vreau sa ma gandesc cati germeni s-au adunat pe filtru!

Ca intre doua dive Bitch Kitsch!


5 thoughts on “London Eye

      1. Mi se face greata si cred ca am sa vomit. „Friends will be friends, right till the end!”<–IPOCRIZIE! Cunosti pe cineva care iti era prieten adevarat pana acum vreo 4 ani si iti era prieten adevarat? Cineva care mereu a oferit fara sa ceara? Cineva pe care imediat ce a terminat liceul, nu l-ai mai bagat in seama nici 2 secunde? Friends will be friends, when needed.

  1. Andrei, nu vreau sa stiu dar ma intreb ce foloase pot sa trag eu din prietenia cu cineva (cu cei sus numiti, in special) si ce foloase pot sa traga respectivii din prietenia cu mine? Chiar ma amuza!

    Cat despre cei care mi-au fost prieteni fara sa ceara… ma indoiesc ca am cerut vreodata ceva cuiva si iarasi, ma indoiesc ca nu am ajutat pe cineva cand a fost nevoie. Dar lucrurile astea se uita pentru ca oamenii, spre deosebire de elefanti, au memoria scurta.

    1. Problema e ca oamenii nu sunt elefanti, desi eu as putea sa ma aseman cu unul, si nu doar in dimensiuni. Profit perosnal nu inseamna doar unul material, gandesti ingust si, nu ca m-ar mira, deja faci lucruri fara sa mai realizezi(reflex conditionat, chestie de-a medicinistilor, pe scurt, am repetat o actiune de suficiente ori incat creierul sa decida ca e un obicei relativ des utilizat si deci sare peste partea ce tine de ratiune, direct la actiune). Nu sunt psiholog, deci nu pot sti exact ce a determinat deformarea asta comportamentala la tine, si respingerea persoanelor care se apropie prea mult, sau care te sustin prea mult, ori atractivitatea fata de persoane despre care stii ca nu le pasa, deloc, de existenta ta pe care sunt sigur ca zi de zi o consideri mizera, altfel nu cred ca te-ai mai bucura asa de mult de fiecare reusita, oricat de nesemnificativa ar fi. Bine, astea in general pot fi confundate cu a fi femeie, dar si media(a+b/2, nu unul dintre cele 3 cuvinte din vocabularul tau) feminina are o limita, mult sub ceea ce prezinti tu. Poate ca ai fost prea obisnuita cu a fi considerata, sau mai bine zis, a nu fi considerata, a fi inexistenta pentru persoane de la care un copil(toooate se trag din perioada aia) asteapta multa atentie(ingrijite, afectiune, suport). Inca o data repet, nu sunt psiholog, nu vreau sa pozez intr-unul, doar imi exprim ceea ce pentru mine e o convingere(dupa vreo 7 ani de a te cunoaste). Am cam deviat, si nici nu am adus vreun argument pentru motivul dorintei tale de profit, sau…poate ca da, din multa lipsa apare un gol care trebuie, la un moment dat, umplut cu ceva. Ia spre exemplu societatea romaneasca post-decembrista, dupa 5 decenii de dictatura comunista, deci 5 decenii de foame spirituala, si inca vreo 10 ani de lipsuri acute materiale, s-au trezit intr-o lume noua care deodata a propus multe optiuni diferite pt tot golul ala format si asa ca au inceput sa vrea fara sa mai gandeasca cat de util le e, in consecinta s-a plecat in Germania, apoi Italia, Spania, Franta, etc. cu diferite scopuri, nu toate onorabile. Dar iar sar din lac in putz, sa revenim. Pe scurt, pridem tot ce putem, pt ca nu am avut, si respingem pt ca nu stim ce inseamna sa fii prea apropiat.
      Acum ca am prezentat o teorie argumentata, cred solid, astept sa vad daca o sa imi prezinti urmatoarele 2 lucruri: negare si o scuza foarte interesanta, dar falsa. Cum spuneam, nu sunt un psiholog(vezi, si eu stiu sa repet obsesiv diferite cuvinte, deci si eu sunt destept ca si tine, nu chiar ca tine, desigur) dar iti recomand calduros unul, si nu pentru prima data, ia te uita, chiar am memorie lunga.
      Cat despre cerut si oferit, doua sunt afirmatiile:
      1 Mai gandeste, te rog, inca o data la ce inseamna a cere(mentionez ca nu vbim aici doar de expresia „vreau si eu!”, ci de a cere atente, discretie, si alte multe lucruri, care se pot rezuma la niste discutii interesante despre cum tu te auto-victimizai si te prezentai drept lunatica ce se considera hada, ceea ce e partial adevarat totusi, dar nu doar fizic, si nu principal fizic) si vei afla daca ai cerut vreodata de la mine ceva, sau ba.
      2 Nu am mentionat niciodata ca nu am primit ceva de la tine, iar cand am zis „nu a cerut”, e lesne de inteles ca ma refeream la „nu a conditionat oferta de o cerere”. Ca am cerut si primit si eu de la tine, e altceva, si nu e relevant in cazul asta, pt ca ce ai facut tu rade tot.
      Ca si final mentionez ca ura mea pentru tine inca exista, dar usor, usor se transforma in ceva mai rau, si anume condescendenta(peiorativ, evident) si mila, daca nu cumva prima o include pe a 2a.
      BAHTO DELO DELO!

Lasă un răspuns

