Stuck in a moment…

Trec printr-o perioada extrem de dificila.Totul pare sa mearga  de prost pe toate planurile. Am avut nevoie de cateva zile pentru mine, am incercat sa ma plimb, sa vad filme, sa ascult muzica, departe de agitatie, de zgomot, de ceilalti. Mi-am redecorat camera, probabil toti scorpionii simt nevoia de o schimbare, oricat de banala, cand se afla in perioada de criza.

Nu stiu ce fel de criza e. Poate pentru ca saptamana viitoare implinesc… 20 de ani?! Nu sunt deloc fericita, nu am motive sa fiu fericita, totul se prabuseste si nici macar sa adun bucatile nu sunt in stare.

Ce am facut in ultima vreme? Nimic interesant si important! Am mers la scoala, am mers la munca, m-am tot plimbat crezand ca linistea o sa ma ajute si ca momentele pe care le petrec cu mine insami or sa ma reintregeasca. Inca nu vad rezultatele. Am devenit vegetariana, am inceput sa citesc despre yoga, despre stilul de viata organic si vegan. Am evitat petrecerile crezand ca ele or sa-mi perturbe regimul, ca iarasi n-o sa dorm noptile corespunzator.

Dar fericirea nu se vede, nu se simte! Mereu apare ceva care sa ma dea peste cap. Lucruri marunte sau mai putin marunte, oameni mici si oameni mari.

Probabil mi-e dor de acasa, ma simt ca un fotbalist in cantonament, sub presiune. Simt ca cineva asteapta ca eu sa castig meciul iar perioada de pregatire nu anunta nimic glorios pentru mine.

In primavara aveam planuri mari, imi doream enorm un lucru, era esential. E foarte posibil ca acel lucru sa nu se mai intample. Si de el depinde mare parte din existenta mea! Dar mama mi-a spus ca in viata primesti destul de des lovituri sub centura si ca asta e farmecul! Ok, si atunci de ce nu reusesc sa merg mai departe ?

camera mea 2 Pozele…

camea 3 POZA :))…fiecare cu slabiciunea lui.

camea 4 The doors

U2- Stuck in a moment

 


2 thoughts on “Stuck in a moment…

  1. Zambeste… priveste oamenii pe care ii intalnesti in plimbarile spre liniste, asculta-le povestile, pretuieste-i, traieste fiecare zi facand pe cineva sa zambeasca si poate astfel vei gasi puterea de a merge mai departe. Nu traiesti nicio criza… ai pierdut un reper, insa nu vei regasi unul, ci doua! Daca ne lasam invinsi de la primele hopuri peste zece ani ce vom face? Am incredere in tine, tu nu ai voie sa esuezi! te pup cu drag de …acasa!

Lasă un răspuns

