Te quiero, Barcelona!

( Abia astazi am decoperit ca exista un site dedicat fanilor Barcei in Romania. Mi se pare extrem de interesant si bine realizat. E posibil sa fiu printre putinele persoane care nu stia de existenta lui. Daca mai exista si altii ca mine, site-ul este http://barcelona.footballclub.ro/)

Am enorm de multe lucruri sa va povestesc  si o s-o fac atunci cand voi scapa de proiectul de sfarsit de an care ma omoara, pas cu pas. De data asta, insa, nu ma pot abtine, tocmai am ajuns acasa, am lacrimi in ochi si imi vine sa ma transform in ceva mic, mic, mic pentru ca imi dau seama cat sunt de nimic in comparatie cu cei care stiu sa castige si mai ales  muncesc pentru asta.

Am vazut meciul Manchester-Barcelona in compania a catorva sute de englezi, toti indragostiti de Barcelona. Marturisesc ca eu sunt fan Manchester inca de cand juca Alan  Smith pentru ei si inca de cand au jucat cu Dinamo la Bucuresti, tot in Champions League. Tatal meu e fac Barcelona si daca ar fi sa aleg intre Real Madrid si Barcelona, nici eu nu m-as da in laturi sa aleg Barcelona.

Sa va spun de ce iubesc Manchester, apoi de ce iubesc Barcelona si apoi sa trec la subiect. Sa marturisesc cat de mult mi-a placut meciul din seara asta si cat de tare m-am bucurat ca a castigat Barca, eu fiind fanul numarul 1 al lui Manchester United.

De ce imi place Manchester? Manchester este singura echipa de pe continent capabila sa creeze superstaturi, vedete care obsedeaza opinia publica, personalitati pe care fotbalul mondial n-o sa le uite niciodata. Manchester stie sa vanda imagine, stie sa faca din fotbal un best seller si nu degeaba e considerat cel mai bogat club din lume.

Anul trecut am fost teribil de impresionata pentru faptul ca Manchester a castigat cupa campionilor. Se implineau 50 de ani de cand mare parte din echipa a murit din cauza unui accident aviatic si cineva acolo sus i-a iubit. Afara de asta, au luptat enorm, nu s-au dat batuti nicio secunda si au fost motivati de faptul ca Chelsea le era rivala. Faptul ca Chelsea nu a castigat trofeul, m-a facut sa realizez ca exista un Dumnezeu.

De ce-mi place Barcelona? Barcelona nu da doi bani pe imagine. Barcelona insa pune pret pe fotbal de calitate! Barcelona a creat staruri din jucatori teribil de ieftini dar extrem de talentati si are un singur tel: sa joace! Nu cunosc jucatori de la Barcelona indragostiti de cluburile de noapte, nu am auzit niciodata povesti siropoase despre vreunul din ei prin tabloide, Barcelona e copilul cuminte al fotbalului mondial, asa cum Manchester poate fi considerat copilul rebel.

In seara asta, nu am vazut fotbal pe ecranul pub-ului unde am vazut meciul. In seara asta am vazut cel mai mare meci de fotbal care a avut loc  in ultimii zece ani. Am vazut 22 de oameni care au dus un razboi cu ei insisi. Stim cu totii cine a castigat dar eu stiu ca pana si Manchester United iubeste Barcelona si ca pana si Alex Ferguson a tresarit de bucurie cand extraterestrii si-au primit trofeul.

Pentru ca fotbalul ii indeamna  pe oameni sa tinteasca sus, visul Barcelonei merita sa mearga mai departe.Prin noi.


3 thoughts on “Te quiero, Barcelona!

    1. Nu ma indoiesc de asta insa mi se pare ca Manchester si Real Madrid, de pilda, au un mod ceva mai agresiv de a se promova si astfel dau senzatia ca mizeaza pe imagine mai mult decat pe fotbal. Real Madrid-ul, cel putin, a dovedit asta in nenumarate randuri. De cativa ani buni au incetat sa mai joace fotbal dar au ramas un club mare din cauza de imagine. Daca pana si Ronaldo vrea sa se transfere acolo…

Lasă un răspuns

