Geografie britanica

In ultima vreme, am avut multe de facut si nu prea am avut timp sa scriu si aici. Insa trebuie sa va povestesc o chestie veche dar savuroasa.

Stateam de vorba cu un tip de la mine de la facultate pe numele lui Will.Stiind ca sunt din Romania, imi spune suav la ureche:

Will:

– Aura, mi-ar placea sa vizitez Europa de Est, intr-o zi. Am auzit ca e superba. As vrea sa ma duc in Transilvania sa vad castelul lui Dracula.

Aura:

– Ah, cand spun ca sunt din Romania, toata lumea mentioneaza de Castelul lui Dracula. Sa stii ca nu e atat de impresionant precum se spune.

Will:

– Dar ce legatura are Castelul lui Dracula cu Romania. Castelul lui Dracula nu e in Transilvania ?

Aura ( mi-ar fi placut sa-l iau nitel peste picior dar englezoii astia sunt sensibili rau la un altfel de umor decat cel negru.)

– Pai si Transilvia nu e o regiune din Romania, sir Will ?

Will:

– Transilvania e… o tara din Europa de Est. Nu ?

Uber cool!:) Sa mai spunem ceva de romani si cunostintele de geografie!


3 thoughts on “Geografie britanica

Lasă un răspuns

