Sunt roman si asta ma face sa fiu fericit! Multumesc CFR!

Zilele trecute eram nerabdatoare sa merg la meci, sa revad luxosul cartier Chelsea, sa studiez in amanunt stadionul, sa ma minunez din nou de cat de civilizati sunt englezii si alte chestii tipic romanesti. Adica, stim cu totii ca romanului ii place orice, oricine si oricum, mai putin tara in care traieste si oamenii din ea. Nu degeaba pleaca prin tari de gen Spania si Italia, uita in doua zile jumate limba romana si-ncepe sa se lamenteze ca :”Vai, nu stiu cum puteti trai in Romania!La voi nimic nu merge bine. Pe cand la noi…”

In fine!

Da, stadionul Chelsea este demn de toata lauda, suporterii sunt civilizati desi nu sunt foarte multi englezi printre ei ( vesnica problema a Londrei- capitala tuturor mai putin a bastinasilor), club-ul in sine stie sa se promoveze ( fiecare suporter de pe stadion a primit fular pe care a fost nevoit sa-l poarte tot meciul, OBLIGATORIU. Bine ca dupa, am gasit un cos de gunoi sa-l arunc… si ce bine m-am simtit cand toata lumea se uita intrebator la mine), meciurile sunt adevarate spectacole iar suporterii mai politicosi decat functionarii publici de la bancile din Romania.

Cu toate astea, ii detest! Si pe suporteri si pe echipa Chelsea. Au senzatia ca totul li se cuvine si nu e asa! Dar nu-mi pasa! Vreau sa va spun ceva cu adevarat important.

Stiti cum e sa fii pe stadion, la cateva mii de kilometri distanta de casa, plecat de cateva luni bune, sa asisti la golul echipei tale si sa nu te poti bucura ? Va spun eu! Izbucnesti in plans! Nu cred ca m-a impresionat nimic altceva, de cand sunt aici, mai mult decat momentul in care Kone a dat gol.Nu cred ca mi-am dorit niciodata mai mult decat in seara asta, sa fiu acasa, sau sa fiu printre romani, sa ma bucur nu de meciul extraordinar al unei echipe de fotbal ci de faptul ca ROMANII POT FI UNITI. N-am auzit niciodata ceva mai emotionant decat romanii din tribuna CFR strigand: ROMANIA!

Iar jucatorii CFR-ului sunt niste eroi. Au intrat pe teren cu zambetul pe buze, determinati, fara pic de emotii si fara mentalitatea stupida si tipic romaneasca:”Ei sunt Chelsea… nu ne punem noi cu ei”. Personal, cred ca nici n-aveau cu cine sa se pune. Echipa lui Abramovici, cea care valoreaza cateva sute de milioane de lire sterline , a palit in fata CFR-ului. Si asta pentru ca CFR-ul a jucat cu suflet! Iar suporterii au simtit asta. Dupa meci, i-au aplaudat frenetic, in picioare, mai bine de zece minute in timp ce englezii au plecat, multumiti sec de victorie. A fost fabulos. Si cum se auzea ROMANIA, cum au fost incurajati tot timpul, cum si-au tratat CFR-istii suporterii. Incredibil.

Pentru mine, CFR a castigat ! Si eu am castigat! Am castigat o convingere sanatoasa si-am pierdut idei preconcepute.Tot ce pot sa spun e ca…sustin CFR-ul si mai ales, sustin spiritul autentic romanesc!


4 thoughts on “Sunt roman si asta ma face sa fiu fericit! Multumesc CFR!

  1. Si pe mine nu cred ca m-a impresionat nimic altceva decat starile pe care le-ai trait aseara si cuvintele prin care le-ai descris.. e un articol chiar emotionant🙂 ma bucur foarte mult pentru convingerea pe care ai castigat-o!

  2. mey.. felicitari ca ai avut posibilitatea de a fi la acel meci, intradevar a fost un meci incredibil, si cu atat mai incredibil cu cat ai fost in tribune si nu te-ai putut bucura pentru golul lui Kone, dar eu sunt convins ca vor mai fi asemenea meciuri, in care sa fim fericiti ca suntem romani, si indiferent de rezultat sa fim demni, sa aratam ca suntem fair-play. Uite.. eu spre deosebire de tine, care ai asitat la o pardita extraordinara, am asistat la o partida de care nu vreau sa imi mai aduc aminte, fiind cu o bursa erasmus in germania, am facut 400 de kilometri pentru a vedea steaua in meciul cu Bayern. dar rezultatul a fost dezamagitor, si cel mai tare ma durut ca nu am vazut atitudine la jucatori, si ca noi”romanii” daca vrem sa ne razbunam pe cineva nu o facem asupra respectivei persoane, ci ne cream o situatie penibila pe ansamblu.
    Bafta multa in tot ceea ce faci si ganduri numai de bine.

  3. Buna Florentin!

    Felicitari pentru bursa, nemtii sunt niste oameni deosebiti chiar daca uneori par distanti si nu foarte amabili.

    Steaua nu e o echipa ci un cumul de orgolii fara sens. La Steaua nu exista vedete, exista multe Magde Ciumac, inclusiv patronul:)). Imi pare rau ca ai fost dezamagit de meci insa un meci al CFR-ului sigur te-ar face sa uiti meciul Steaua-Fiorentina!

    Ah… nu mai spun de Adi Mutu… e jucator ok dar e un mare mare mare…. nu mai zic:).

    Sarbatori cu bine si ne auzim curand!

Lasă un răspuns

