Chelsea-CFR

Maine-i ziua cea mare ( de fapt, astazi… ). O sa fiu pe undeva prin tribune la meciul Chelsea-CFR Cluj.

Tot ce-mi doresc este sa-mi stapanesc emotiile si sa nu am reactii euforice vis-a-vis de  jocul echipei CFR. Nu de alta, dar Abramovici e rus iar Ballack e neamt. Ce fac un rus si-un neamt impreuna ? AL DOILEA RAZBOI MONDIAL:)). Sa speram ca CFR o sa dea tonul celui de-al treilea:).

Ah… si inca ceva. Niciodata n-am putut sa-i sufar pe alde Chelsea… sunt un fel de Steaua cu Mutu la un loc. Adica… au bani, noroc si le lipseste bunul simt. Si, normal, l-au avut ca jucator pe… „favoritul” meu. The one and ….only ADIIII MUTUUUUUU


Lasă un răspuns

