10 motive pentru care viata mea e minunata!

Cred ca mi-am plans de mila suficient. Suficient de mult cat sa dau satisfactie unora si sa nu-mi dau seama de intentiile altora. Chiar daca mi-ar placea sa apostrofez cateva personae, n-o s-o fac. Nu merita. Vreau doar sa descopar zece motive pentru care imi place la Londra. Imi place de mor!

1. Invat la cea mai mare universitate de arta din Europa. Universitatea de Arta din Londra, Colegiul de Comunicare. Printre profesorii mei se numara directorul de la BBC, directorul de la Mtv Europa si Pr-ul lui Michael Jackson. Dupa ce voi termina facultatea, voi primi o dubla licenta datorita faptului ca urmez o combinatie de studii care include Media si PR. Beneficiez de multe facilitate, simt ca fac parte din lumea buna a Londrei, colegii mei de clasa sunt oameni cu realizari fantastice in domeniul MEDIA, MODA si DIVERTISMENT.

2. Am un loc de munca la barul facultatii. Cunosc deja foarte multi studenti, primesc un salariu bun, nu depun foarte mult efort, sunt respectata, am colegi deosebiti si fac totul cu placere.

3. Zi de zi, in drum spre casa, vad Big Ben-ul, Parlamentul Londrei, strada Oxford, Tamisa si admir moda strazii. Nu cred ca exista in Europa si poate chiar in lume ( cred ca Tokio este exceptia) un oras atat de bine cotat in ceea ce priveste moda, in general. Parisul… mie, personal, nu mi-a facut o impresie atat de buna la capitolul asta.

4. Locuiesc intr-un cartier linistit, cu oameni prietenosi si lipsiti de prejudecati. Am doua colege de apartament cu care ma inteleg bine, care-mi dau sfaturi si-mi sunt alaturi ori de cate ori intampin probleme.

5. Ma simt bine in pielea mea. Nimeni nu ma judeca din niciun punct de vedere, exista oameni NORMALI cu care ma inteleg bine dar si grupuri de “cocheti” si “cochete” pe care nu dau doi bani. De ce as vrea sa fiu ca ei ? Poate doar pentru ca ceilalti sa rada de mine.

6. Am un tutore care are grija de mine. Ori de cate ori am o problema, apelez la el.

8. Mi-e dor de cei de acasa, imi pasa de cei de acolo si faptul ca pot comunica destul de usor cu ei, ma face sa ma simt mai aproape de Romania. Nu sunt atat de ipocrita, snoaba si teribilista incat sa sustin ca la Londra e mai bine decat in Romania. De ce ? Pentru ca Romania este ACASA.

9. Merg la teatru, la musical-uri si la cinema ori de cate ori imi doresc. Piccadilly Circus e Mecca divertismentului de calitate.

10. In fiecare zi descopar lucruri noi despre mine, despre cei de langa mine, despre lumea in care traiesc. Si o fac cu umor. Imbin utilul cu placutul, evident.

Ah… si pentru ca am promis de atata timp sa pun o poza cu chinezii mei preferati, iata cateva imagini de la petrecerea de miercuri. In prim plan, Bryan, chinezul meu preferat. Da, un al 11-lea motiv pentru care-mi place la Londra: ma pot delecta oricand cu baieti frumosi si bine imbracati.

blabla

untitled


9 thoughts on “10 motive pentru care viata mea e minunata!

  1. Nu stiu de ce am avut proasta inspiratie sa dau click pe link-ul primit, desi eram total convins ca ma voi enerva, macar un pic, cititnd in avans numele de aura. Ce sa zic, esti probabil cea mai fatarinica fiinta pe care o stiu, ai vinde-o si pe maica-ta probabil, daca asta ar insemna un bun loc la BBC. Ce repede ai uitat de noi, bunii tai prieteni de la 12B cand a disparut utilitatea, recunosc ca am fost fraier, considerand ca altul va fi cursul evenimentelor, dar uite ce frumos te mai suprinde cateodata viata.
    Si, e frumos la Media si PR? Mi se face greata…De vreo 2 ani si ceva, de cand urmez cursurile facultatii de inginerie electrica, din micutul oras pe nume Galati am inceput sa observ cam ce inseamna facultate si ce inseamna frecare de multa menta, ori nu cred ca se incadreaza la capitolul facultate treaba asta cu jurnalismul, ci doar la frecare de ceva menta(mai multa sau mai putina, las ocazia celor ce doresc sa dezbata problema asta sa o faca). Acum, cel mai probabil ai sa reactionezi suprinsa, ca vai si cum, doamne Andrei ce-ti veni, dar te sfatuiesc sa nu, nu de alta dar nu prea imi mai pasa. Ce sa zic, trebuie sa recunosc ca avea dreptate Nichita, si culmea, si tzoapele alea de la a 11a cred, indiferent, esti o persoana de 2 lei pe care chiar sper sa nu o mai intalnesc in viitorul apropiat.
    Au revoir si mult succes cu PR-ul lui Michale Jackson.
    P.S.:Vai dar ce frumos e la Londra unde lumea in sfarsit te-a acceptat si pe tine, si ar trebui sa te intrebi cat de speciala esti tu, sau poti fi, daca mereu ai cautat normali(simpli, prosti, boring, nothing out of the ordinary, etcetera)

  2. Ups, uitasi sa mentionez ca sunt al nabii de interesat sa vad daca ai sa lasi commentul meu acid sa iti corodeze foaia imaculata.

  3. Iti respect parerea! Ce bine ar fi sa fiu asa cum m-ai descris. Probabil ca acum nu mai stateam intr-un apartament inchiriat ci… cine stie de ce chestii luxoase ma bucuram. Dar, evident, cum noua ne place sa etichetam si sa reactionam dupa cum ni se raspunde, e firesc sa spui asta.

    Nu mai explic nimic legat de ce am vrut sa spun cu materialul asta, ma bucur ca unii vor sa arunce cu noroi, inseamna si asta ceva.

    Toate cele bune!

  4. Eu nu arunc cu noroi, eu curat dupa mine. Nu imi place sa las lucrurile pe jumatate incheiate. Daca tu ai decis ca eu sunt de prisos, ar fi trebuit sa zici si nu sa eviti. Spre deosebire de tine, eu am decis sa iti zic tot ce am avut pe suflet, asa mi se pare mie corect. Poate ca am exagerat un pic, dar asta am simtit.

  5. Pai daca vrei sa vorbim, iti sugerez sa ma scoti de la ignore(de care din pacate am aflat cam tarziu) si sa imi dai si add. Poate mai tii minte id-ul meu, daca nu te descurci tu.

  6. buna ..numele meu e mirela am vzt k esti din londra si esti la o facultate…sunt si eu de jumatate de an aici insa prea multi prieteni nu mi am facut …sa stii ca mi as dori mult sa stam de vorba..o zi buna!!

Lasă un răspuns

