Halloween

Aveam senzatia ca englezii sunt conservatori si ca nu adopta orice sarbatoare, mai ales daca vine de la americani. Cat de tare m-am inselat ! Englezii sunt innebuniti dupa astfel de petreceri si nu se dau in laturi de la a se masca si a fi ridicoli, in cel mai bun sens la cuvantului.

Pentru mine, Halloween-ul a inceput cu o zi inainte de data propriu zisa si s-a terminat cu doua zile dupa. A durat destul de mult, recunosc dar merita sa va povestec despre ce a fost vorba. In plus, surpriza: am si cateva poze!

Halloween Fundraising

Prima petrecere de Halloween a avut loc la barul facultatii. Am fost chemata sa lucrez pentru ca, in general, la astfel de evenimente e foarte aglomerat. Programul a fost urmatorul: elevii Arts University of London au venit la bar pentru o sesiune de machiaj, au zabovit nitel pe-aici, au baut cate ceva dupa care au plecat spre club-ul unde a avut loc toata tarasenia.
Machiajul profesionist al celor pe care-I veti vedea in poze a fost realizat de elevii de la London College of Fashion, sectiunea “Film Make up”.
n551753083_1481166_3765

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Petrecerea lui Sally

Sambata am mers la petrecerea de Halloween a lui Sally, una din colegele de la bar. Si ea e studenta la London College of Communication insa la un profil diferit de al meu. E lesbiana si e o persoana deosebita. Are enorm de multi prieteni si se bucura de viata, din toate punctele de vedere.
A fost prima mea petrecere in stil englezesc, deci nu m-am simtit in largul meu. M-am simtit ca un outsider, o persoana care nu apartine locului in cauza, in ciuda eforturilor ei de a ma face sa ma simt bine. Am cunoscut multi oameni, am baut destul de multa bere si tquila ( un mod stupid dar efficient de a te integra), m-am amuzat, am purtat discutii docte si semidocte, a fost o experienta.
Mi-a placut la nebunie design-ul casei, camera de karaoke unde prietenii ei inregistrau muzica urbana, faptul ca la petrecerile lor se vorbeste mai mult decat se danseaza si punch-ul in care Timmy a aruncat un sobolan mort, asa, ca sa-I dea gust.

Sarpele lui Adam si soparla lui Kattie au fost cuplul serii. Pacat ca fiecare a stat cuminte in acvariul sau. Au stiut proprietarii ce-au stiut cand au lipit langa, un sticker de avertizare: “Do not fuckin’ leave the snake outside!”.

Mi-a “placut” la nebunie sa vad lumea prizand cocaine,unii cu bacnote de zece lire, altii cu pix-uri si alte nebunii. O atitudine primitiv de cool! Un fel de “Trainspotting”, “Salton sea” si “A clockwork orange” amestecate cu “Tom and Jerry” si “Familia Flintstone”. Intr-un cuvant: NU INCERCA ASA CEVA ACASA, NU! Cadrul musical: The Doors.

Notabil este ca, pentru prima data, am vazut  mai mult de zece englezi pe metro patrat. E o performanta in Londra, capitala favorita a celor care aleg sa emigreze.

M-am simtit bine, in orice caz. O sa ma obisnuiesc cu bizareriile lor. Puteti sa ma considerati demodata… dar n-am asistat niciodata la petreceri cu cocaina si n-am cunoscut, pana acum, oameni care sa aibe ca animal de companie serpi. In rest, le-am incercat pe toate.

Nu mi-e rusine sa spun ca am fumat marijuana, nu neg ca-mi face placere sa beau un pahar, doua, trei de bere la petreceri si cred ca sunt suficient de matura si de responsabila incat sa-mi asum toate faptele. Asta apreciez la englezi. Merg in pub-uri, la petreceri deochiate, beau foarte mult, se drogheaza ( ocazional, nu vorbim aici de junky people) dar sunt pasnici, nu deranjeaza pe nimeni si sunt responsabili.

Cred ca e firesc sa incerci anumite chestii care sunt considerate interzise. Important e sa-ti doresti TU sa faci asta, nu sa te lasi purtat de val si de influenta unui anturaj ciudat. Esential este SA-TI IMPUI O LIMITA.

Daca ar fi dupa mine, nu as interzice drogurile. I-as lasa pe oameni sa incerce, sa aleaga singuri daca merita sau nu.

n546996395_1412661_71941


Lasă un răspuns

