„Amy Winehouse e obligata sa bea!”

publicat in Explore* noiembrie

Cel puţin aşa susţine presedintele Mtv Europe, Brent Hansen. Evident, nu într-un cadru public ci în cadrul lecturilor  de PR pe care le predã la Universitatea de Artã din Londra.
Sunt fascinatã de cursurile lui. Pânã acum, nu am ratat niciunul şi mã amuzã teribil cand studenţii pun întrebãri mai mult sau mai puţin la obiect. Adicã, marea majoritate sunt interesaţi de garderoba lui Gwen Stefani, de fetish-urile Madonnei și de cât de realã este toatã povestea în jurul cãreia se învârte Amy Winehouse. Şi asta pentru cã acest Brent  nu numai cã le cunoaște personal pe “divele” care l-au înnebunit pânã și p e Big Ben ci pentru cã el e omul care hotãrãște ce intrã și ce nu, pe Mtv, de el depinde promovarea multor piese, trupe, artiști, unii mai notorii decat alții.
Revenind la povestea cu Amy Winehouse, am fost șocatã sã aud cã doamna muzicii negre nu este dependentã de droguri și alcool și cã totul este o strategie de PR. Adicã un om bine intenționat, mai ales în ce privește conturile bancare ale artistei, a scornit povestea dependenței acesteia de droguri și alcool așa încât sã capteze atenția publicului ,din toate punctele de vedere. E clar cã vocea ei teribilã, look-ul bine studiat și atitudinea nonșalantã nu sunt rețeta succesului de care artista se bucurã pe plan mondial, mai nou. Pânã la urmã,existã  sute de mii de artiști geniali, cu atitudine, cu mesaj dar care nu-și promoveazã îndeajuns de
“murdar”produsul.
Si, dacã acordãm atenție jurnalelor de știri, nu cred cã vom auzi vreodatã cã “Artistul X sau Y a scos un nou album” sau “a revenit pe piațã cu un nou videoclip”. Poate doar la posturile de nișa și probabil doar dacã artistul în cauzã nu mai are nevoie de niciun fel de artificiu de imagine. În rest, suntem bombardați cu informații de genul “Vedeta Y a consumat droguri în avion”, “Vedeta W își plimbã câinele, în stare de ebrietate” ori “Vedeta Z e dependentã de alcool”.
Şi dacã renunțãm un moment la ipocrizie, vom realiza cã și noi suntem predispuși la a recepta astfel de informații, la a înmagazina amãnuntele negative și apoi, la a cumpãra produsul promovat astfel.
Cum vor Pr-iștii americani sã-I convingã pe conaționalii lor sã meargã la vot ? Simplu. Prin reclame în care sunt îndemnați SǍ NU VOTEZE!
Şi pentru cã tot urmeazã alegerile în România, eu propun sa fim buni cetãţeni și sã votãm. Eu o voi face aici, la Londra. Pentru cã îmi pasã.
www.exploremag.ro


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s