Stanley Kubrick la London College of Communication

Stanley Kubrick este unul din regizorii mei preferati, un geniu cum nu va mai avea filmul mondial de calitate dar, si un mare artist. Cel de-al doilea aspect al personalitatii sale polivalente, l-am aflat astazi, cand am mers sa vad muzeul Stanley Kubrick amenajat in cadrul colegiului meu, London College of Communication. Desi, cred ca tocmai am facut un pleonasm numindu-l MARE ARTIST, controversatul regizor a fost pasionat de arta, in toate formele sale.

Se pare ca S. Kubrick a invatat aici, la fel face si fiica sa, iar familia a fost de acord sa doneze obiecte importante ale regizorului, asa incat, LCC-ul sa ofere studentilor sai, posibilitatea de a patrunde dincolo de bariera creatiei kubrickciene.

Am atins costumul lui Alex DeLarge din „A clockwork orange”, am citit scenariile originale de la LOLITA si BARRY LINDON si-am schimbat pareri despre filmografia geniului, cu alti colegi de la universitate.

E incredibil sa te apropii de creatii pe care le consideri sacre. E ca si cum ai ajunge la Dumnezeu, l-ai pipai si-ai spune ESTE!


2 thoughts on “Stanley Kubrick la London College of Communication

  1. Buna,

    tocmai am citit postul tau despre muzeul Stanley Kubrick. Am dat peste el in timp ce google-uiam LCC. Inteleg ca tu estu studenta la LCC?

    Eu am aplicat pt un PG DIP Broadcast Journalism si pe 22 iulie am fost invitata la un interviu. Mi-ar placea sa aflu mai multe – despre LLC si, recunosc, despre interviu, – cu cineva din interior.

    If u feel like spending some time chatting about LCC, as aprecia daca mi-ai da un reply cu o adresa de mail.

    Multumesc,
    Numai bine,
    Sorana

    Daca esti la

Lasă un răspuns

