Codrin Arsene

Codrin Arsene e genul de om care vorbeste mult si nu spune nimic. Recita pe de rost enciclopedii, scrie articole-n engleza despre subiecte foarte CUL precum Africa si politica externa a continentului ( ma indoiesc ca americanilor le pasa prea mult de Africa ) si deschide gura doar ca sa povesteasca despre cat de diafana-i personalitatea lui complexa

Cea mai mare calitate a lui Codrin? Stie sa speculeze, e teribil de insistent si poseda viclenia unui semidoct constient de statutul sau dar hotarat sa-si depaseasca, evident, conditia.

E Codrin un om de succes ? In “Viata Libera” apar zilnic reportaje, interviuri, povestiri de-ale sale, omul are doua site-uri, daca am retinut eu bine, iar strategia de promovare a individului sus mentionat , e una demna de POLITICA, FOTBAL si MONDEN. Adica, despre Codrin se scrie ca despre Elena Udrea. Ea croseteaza, Codrin mai invata cate-un dialect excentrico-fantastic, Andreea Marin a fost in Tanzania, Codrin Arsene a locuit in Argentina, Adrian Mutu e un fotbalist de succes, Codrin Arsene ii face pe parintii si bunicii lui sa fie mandri de el.

Nu-i asa ca totul suna foarte Paris Hilton-Britney Spears? Doar Codrin e student in anul III la Universitatea din Chicago, respira deci, acelasi aer cu politicieni de clasa, cu vedete devenite brand si cu oameni de afaceri care au revolutionat mapamondul. In concluzie, Codrin se bucura de mediatizare, fara sa plateasca, are PR in Romania cand vrea muschiu’ lui si ocupa pagini intregi de ziar, fara ca macar sa spuna lucruri importante sau folositoare pentru cei carora li se adreseaza.

www.codrinarsene.com e site-ul lui iar post-urile sale nu sunt cu mult diferite de materialele superficiale, prost documentate si banale pe care le consemna in ziarul de Galati.

Iata si ce scrie, recent, Ioan Trif Plesa despre el : http://www.vlg.sisnet.ro/index.php?page=articol&id=27100

Am incredere ca, pe viitor, Codrin Stefan Arsene isi va construi un imperiu. Pana la urma, n-are mai mult creier decat Paris Hilton si, iata, mostenitoarea imperiului e mai mereu pe prima pagina, castiga bani buni mai mult datorita PR-ului decat datorita vreunui talent special si a devenit un imperiu mediatic, poate mai mare decat imperiul Hilton. Asa se va intampla si cu domnul Codrin, acest Andreea Marin al Romaniei ( si el a fost in Tanzania) si viitor Angelin Jolie al Americii ( data viitoare vom citi, evident, tot in ziarul de Galati, despre cati copii japonezi, chinezi, ganezi a adoptat).

Acestea fiind scrise, sa nu-ti vina sa emigrezi din Romania? Dar   fereasca Dumnzeu pleci in America si sa dai peste Codrin!

P.S: Pentru gazetarii galateni… s-ar putea sa existe alte cateva sute de romani care lucreaza pe la NASA sau care sunt geniali aici in Romania. Pe ei de ce nu-i dati in ziar, cu poze colorate ? Ah, ei nu trimit fotografii la redactie si nu cersesc mediatizare!


23 thoughts on “Codrin Arsene

  1. Cine te crezi tu sa judeci un om asa cum o faci aici. Ce expertiza ai tu sa spui ca acest om vorbeste mult si nu spune nimic. In ce consta experienta ta? De obicei semidoctii sunt cei care striga semidoctii. Cred ca oameni ca tine fac pamantul sa fie mai greu din cauza prostiei lor. Mi-e rusine ca ne aflam in acelasi oras. Cum naiba ai ajuns tu la Londra? Esti paradigma traditionala a romanului lenes. Pleaca de acasa apoi da cu noroi in alti romani care i-au depasit. Eu sunt la LCE. Cum am auzit aici de University of Chicago, mi se pare absolut penal ca cineva ca tine poate considera ca un semidoct poate rezista in cea mai mare scoala de sociologie din lume. Dar ce sa-i zici…
    Sa-ti fie rusine!

    1. Deloc imprevizibil ce spui tu! Dar… ai senzatia ca granturile alea si ajutorul pe care Africa il primeste din partea continentelor dezvoltate este oferit , asa, din marinimie ?

      Cat despre Codrin… prefer sa nu mai spun nimic. Fiecare are parerea lui si o respect!

  2. Hello!

    Nu am de gand sa ma cert cu nimeni te tema Codrin Arsene, mai ales ca sunt mai indreptatita decat multi dintre cei ca tine, sa comentez unele lucruri.

    Daca sunt sau nu semidocta, e problema mea, eu o sa suport consecintele mai tarziu.

    E pacat ca exista oameni care au senzatia ca daca cineva e la… Harvard, de pilda, e un fel de Dumnezeu si Sf. Petru.

    Nu ma intereseaza ca esti la LCE… spune multe despre tine faptul ca-ti strigi pe nu stiu ce site-uri…apartenentele universitare, ca si cum ai fi castigat un trofeu.

    Cam atat am avut de spus. Ah, cum am ajuns la Londra ? Am luat avionul. Chestia asta o pot face milioane de romani. Sau tu… la LCE, cu ce-ai venit ? Probabil cu ceva mai performant decat avionul… daca tot consideri ca ai infaptuit ce-a dea opta minune a lumii studiind acolo. Ce-a de-a noua, iarta-ma!Codrin e cel care a infaptuit-o pe a opta ( „e student la cea mai mare universitate de sociologie din lume”,ca sa te citez”).

    1. Aura vorbeste prostii? Mare adevar spui, ma bucur ca ai puterea sa te intitulezi exact cum trebuie! Codrin Arsene e un tanar ca atatia altii care isi cauta, cum pot, drumul in viata. Foarte bine. Dar apar frustrati ca tine , anonimi pana in varful unghiilor, care trebuie sa maraie, sa caraie, sa latre in tufe. DA-I INAINTE, CA ASA TE SIMITI BINE!

      1. E parerea ta asa cum si ceea ce am scris despre Codrin e parerea mea si am tot dreptul sa ma exprim. Oameni precum Codrin vor ajunge sa ne conduca si, sincera sa fiu, MERITAM DIN PLIN. Pentru ca atitudinea ta merita rasplatita. Si va fi intr-o buna zi. Si atunci, sa nu te plangi. Nici tu, nici cei cateva milioane de romani care ii injura pe politicienii de azi.

        Ganduri bune!

  3. Ah, dragalaso, mai invata putin limba romana ca ai o exprimate dubioasa.

    De fapt, am vazut ce pupin… ai lasat pe blog-ul lui Codrin si-n ce limba. Ai uitat limba romana, saraca de tine! Incredibil! Si ce cuvinte alese ai folosit! Vroiai sa-l impresionezi pe brontozaurul sociologiei romanesti, nu ?

    Mie nu mi-e rusine ca locuiesc in acelasi oras cu tine. Si stii de ce ? Pentru ca Londra e sufucient de mare incat sa nu vad fata parvenitilor si prostilor care au impresia ca a studia la Londra e vreo reusita astronomica.

    Ah… mai iesi din cand in cand din biblioteca! Nu de alta, dar pierzi contactul cu lumea reala si, ceea ce-i grav, uiti limba romana, citind atatea enciclopedii englezite.

  4. Am citit un pic in diagonala articolul din ziarul galatean… Limbcurism curat dupa umila mea parere! Si prea pare sa le stie pe toate domsorul studinte! Si politica si istorie… acum evalueaza rezervatii naturale! Nu neg ca are si calitati (toti avem)… Dar prea is toate stranse in acelasi loc! Si mult prea disparate!

    „Nu se poate să nu fi auzit de el” scrie in articol… nu am auzit de el si sincer nu am simtit nici o lipsa! Dar expresia asta urmata de restul spune calr in ce mod e scris articolul.

    Parerea lui io… Hic!

  5. Am gasit acest link pe o pagina unde se mentiona site-urile lui Codrin Arsene. Nu-i sar in aparare, pentru ca nu-l stiu, dar ma intreb insa cum se poate ca un „semidoct” cum il numesti tu sa fie considerat omul cu cel mai bun blog pe Africa intr-o lista numita „top 50 blogs for Studying Africa.” Adica asa suntem noi romanii dam in alti romani care au ajuns undeva doar sa ne aflam in treaba.
    http://www.universityreviewsonline.com/2005/10/top-50-african-studies-blogs.html

    Nu mai inteleg nimic. Adica e semidoct dupa parerea ta iar altii sunt prosti si considera ca el are un blog care merita citit. Si apropo, nu stiu ce si cum crezi tu ca se invart lucrurile in lumea asta dar in majoritatea tarilor dezvoltate, si asta include si Statele Unite, Africa este centrul atentiei pentru ca primeste cele mai multe granturi si imprumuturi. Inclusiv in Londra, UK!

  6. Marinimie sau nu asta e o alta problema. Argumentul tau era ca „ma indoiesc ca americanilor le pasa prea mult de Africa.” Ceea ce e fals. CNN si ABC au sectiune de site pe Africa. Iar in America nu se vinde decat ce se cere datorita marii competitii intre canale. Deci interes pentru Africa exista. Indoiala mea a venit din modalitatea extrem de ofensiva si gratuita in care l-ai descris pe acest Codrin Arsene. Adica eu inteleg ca ai ceva impotriva lui dar in conditiile in care vad ca ai un blog foarte interesant, afirmatii de genul ca acest individ vorbeste mult si nu spune nimic sunt in cel mai bun caz exagerate. Am dat de site-ul tau cand am pus numele Codrin Arsene in google. Iar asta este singura postare pe care-am gasit-o in care cineva, culmea roman – si spun culmea pentru ca noi suntem faimosi pentru mentalitatea sa moara si capra vecinului – da cu pietre in acest individ. Am gasit referinte in engleza despre articolele lui Codrin Arsene (si nu personalitatea lui diafana cum zici tu) pe nenumarate site-uri cu profil African. Si-ti spun sincer ca un astfel de articol nu-ti face onoare. Eu sunt romanca si cercetez tranzitia la democratie in Zimbabwe. Pe african-politics.com am gasit urmatorul articol http://www.african-politics.com/2008/07/what-went-wrong-with-zimbabwe/
    Iar asta m-a facut sa-ti si raspund pe acest blog. Acest articol denota o maturitatea si o inteligenta clara a persoanei care a scris acest articol si merita tot respectul celor care sunt interesati de Africa – sau cel putin interesul meu. Exista deci o diferenta colosala intre individul pe care-l prezinti aici si cel pe care il descopar eu pe siteul sau. But, again, what do I know?

  7. O Aura, ai ATAT de multa dreptate incat imi vine pur si simplu imi vine sa rad. Dar nu zeflemitor ci din prisma omului care l-a cunoscut pe adevaratul Codrin Stefan Arsene – cam uratel si neingrijit, cu un tupeu fantastic si o abilitate diabolica de a manipula si a profita de absolut oricine, de a calca, la propriu, pe cadavre pentru a-si atinge scopul.

    Da, cred ca va ajunge intr-o zi sa ne conduca (daca nu el, din pricina tantarilor cu malarie sau apei cu elefantiazis din Africa-i preaiubita), cel putin unul ca el si da, ne meritam soarta pe deplin.

    Aviz publicului cititor, nu ma macina nici cea mai mica urma de invidie. Ba mai mult, il astept cu drag intr-o bodega din Titan sa sorbim o cafea cu sare, in cei 2 ani pe care, prin contract, e nevoit sa-i „serveasca” in patria iubita.

    1. Anda, nu esti deloc invidioasa, esti unul din oamenii care au avut de-a face cu stimatul Codrin si care isi exprima parerea OBIECTIV. Dar, evident, pentru cei care-i pupa fundul ( cam gras, intre noi fiind vorba), cei care nu-l ridica la rang de zeu, sunt invidiosi, dom’le!

      Multi oameni m-au numit invidioasa cand am scris materialul asta insa cred ca oricine poate sa calce peste cadavre ca sa obtina ceva, nu ? Numai ca exista si OAMENI pe planeta! Oameni ca mine, ca tine, ca alte sute de mii. Mi se face sila cand vad ca se implica in proiectele care vizeaza Africa, amintindu-mi cat e de egoist si pe cate cadavre a calcat si va mai calca! Cine are dreptate, deci ? Tot noi suntem cele invidioase?:)

  8. HA! HA! HA! Aceste comentarii tipic feminine ma fac sa rad! Doamne, cata prostie si ingamfare si aroganta! Aura o fi fost refuyata de acest Codrin si uite ce venin scoate ea pe gura! Pardon! Pe mana! Si/a facut un site special sa blameye ea, docta si desteapta londoneya care vinde gogogsi pe strada, un ins care se afirma! Sau se afirma! Sau …s/a AFIRMAT DEJA! lOCUL ASTOR FETE CUCUIETE E IN ALTA PARTE, NU PE NET! MARE SOCIOLOAGA! Ne faci de ras tagma, nedreptatita si refuzata fiinta!HA! HA!HA!

    1. Mai fato, tu ti-ai facut aces blog doar pentru a-l blama pe Codrin????? Chiar iti pasa? Adica unicul tau subiect de discutie despre care iti chiar pasa este blamarea lui!!! Vai de chestiile care iti pasa tie! Mare-i gradina!

  9. Mai fetelor! Uratel si neingrijit? Probabil vorbiti despre voi! Intotdeauna veti improsca cu noroi pe cei mai destepti ca voi! Dixit! Probabil in acea bodega din Titan iti faci tu veacul si n-ai sa pupi vreodata atata atentie din partea oricarui Codrin sa stai la o cafea cu astfel de oameni! Si mai scutiti-ma cu calcatul pe cadavre! Nu am auzit de nici o inmormantare provocata de acest tanar! Poate v-au murit voua din fasa sperantele de a vi se acorda atentie de catre el si atunci… Frustratele isi au locul in alta parte, nu pe net!

Lasă un răspuns

