Job Training Day

Miercuri am avut zi de training. Nu am reusit sa scriu pentru ca am avut multe de facut zilele astea. Probleme cu card-ul din Romania, probleme cu National Insurance Number si alte chestii care m-au facut sa alerg ca o nebuna prin Londra si sa-ncerc sa le rezolv cat mai curand cu putinta.

Ce s-a intamplat miercuri? Pai, ne-am adunat toti ( studentii de la cele sase colegii ale Arts University of London, cei care lucreaza ca bar staff) in amfiteatrul uniunii studentilor si-am asistat la cursul de instruire pentru „Saptamana Bobicilor”. Aceasta va avea loc in perioada 29 septembrie-6 octombrie si , se pare ca vom avea ceva de lucru mai ales ca exista activitati pana la miez de noapte. Eu voi lucra 31 de ore, ba chiar am cerut sa lucrez mai mult pentru ca exista posibilitatea de a castiga bani frumusei in aceasta perioada.

Pentru ca marea majoritate nu avem experienta de lucru in bar, cei de la Carlsberg, Bacardi si Jack Daniel’s vor veni , in timpul serviciului, sa ne invete diverse chestii legate de servirea propriilor brand-uri. Asadar, miercuri nu am fost invatati mare lucru ci doar sfatuiti cum sa ne comportam in anumite situatii, am aflat detalii despre diverse legi care tin de fumat si alcool in Anglia dar si multe alte aspecte despre cum se va derula activitatea noastra .

Luni e prima zi de lucru si am inceput sa am emotii de pe acum. Iarasi o citez pe Lenny, colega mea de apartament :”Fuck, me… I am not nervous at all!”.

P.S: Ieri m-am plimbat pe Regent Street ( Auras, cata dreptate aveai!) iar miercuri, dupa training, m-am plimbat pin Piccadilly Circus. Absolut fascinant. Abia astept sa merg la cateva musical-uri!


Lasă un răspuns

