I got a job, I got a job!!!!

Astazi s-a intamplat minunea! Am primit e-mail-ul in care mi s-a comunicat ca am trecut de cele trei probe ale interviului si ca sunt angajata! Ba chiar mi s-au comunicat si turele sau zilele lucratoare.

Asadar, voi lucra ca staff pentru barul facultatii mele. Mi se pare grozav, mai ales ca locatia e aceeasi si, deci, nu e foarte departe de locul in care locuiesc. In plus, dupa ore nu va fi nevoie sa ma grabesc spre locul de munca ci muntele va fi, deja,la Mahomed. ( Ah… Mahomed, Mohamed, detest ambele nume).

Miercuri voi merge la un soi de training iar vineri ne vom intalnit, toti cei care lucram la bar , sa facm o mica petrecere. De sambata, intram in focuri, cum se spune.

Iata care este programul meu aprope zilnic ( nu voi lucra zilnic insa suficient cat sa-mi ajunga). Voi lucra 31 de ore saptamanal, incluzand duminica.

Luni- de la ora 5 la ora 1

Miercuri – de la ora 5 la ora 11

Vineri- de la ora 7 la ora 3

Duminica- de la ora 6 la ora 11

Vorba colegei mele de apartament, Lenny :”Me? Me not nervous at all!”


One thought on “I got a job, I got a job!!!!

Lasă un răspuns

