Prosti da’ multi!

-mai 2008
AuraVorbesteProstii
Proşti da’ mulţi
“A fost odata, o tara minunata/DIn pacate un pic, un pic cam populata/Cu tot felul de simpatici cu mintea poluata”
Fãrã sã-mi pese de consecinţe, am sã vã povestesc despre-o „pasiune”mai veche de-a mea şi cel puţin la fel de mistuitoare cum e televiziunea pentru Andreea Esca( cine-a cetit „Bunã seara România, bunã seara Bucureşti” ştie). Nu,dom’le, nu-i vorba despre lecturã ( cine-i mai înţelege p-alde Sweig şi Dostoievski şi mai ales … cine-i Anna Karenina ? O fi vreo copie infidelã de-a Annei Lesko. Mãi sã fie!), nici filmu’ nu-mi mai place ( de când a apãrut „Supravieţuitorul” lui Sergiu Nicolaescu mi-am promis cã nu mai calc la cinema…în Bucureşti cã la Galati nici sã vreau n-am unde) şi nu, n-aţi ghicit, nici shooping-ul nu mã mai atrage. De când cu posibilitãţile astea nelimitate de a pleca în strãinãtate, e floare la ureche sã mã urc în avion, sã mã duc pan’ la Londra- Paris-Milano ( New York şi Tokio sã mã mai aştepte cã acolo-mi trebuie vizã şi pânã o obţin,mai bine-mi cumpãr pantofi din Bucur-Obor). Şi apropo, le-am menţionat ( ţãrile, oraşele, chestiile  astea enumerate mai sus) pentru cã, bre, astea-s capitalele modei internaţionale. Asta pentru cei care scriu despre stil, ne dau nouã, muritorilor de rând indicaţii „preţioase”şi-şi cumpãrã falsuri perfecte, cu iz de Gucci, Chanel, Armani şi… Cavalli ( am vrut sã rimeze dar nu mi-a ieşit. Am sã consult un manual de stil. Anul ãsta dau Bac-ul şi nu vreau sã rãmân corigentã chiar la „lecţii despre stil”).
Am spus cã nu mã pasioneazã aia, ailaltã şi nici cealaltã. S-a cam terminat lista de opţiuni, aşa-i ? Dar nu întâmplãtor am lãsat la urmã pasiunea mea ,de-acum clasicã ,de a merge la „shopping”, dom’le.Pãi dupa ce te innoiesti şi devii un brand umblãtor unde-i cel mai indicat sã-ţi expui opulenţa? Club, bre, club! Cã-i cul şi-n rând cu lumea. În primul rând…în club nu se vorbeşte.„Norocurile” celor care, întâmplãtor, n-au cuvintele la ei. Pai un’ sã mai încapã dacã buzunaru-i ghiftuit cu bani ? Doar nu-n Jeep-ul cumpãrat în leasing şi care polueazã mediul, in rate cu dobândã.Nici mãcar poşeta Fendi nu-i suficient de încãpãtoare.Cã tre’ sã fie plic.Aşa zice moda. Ce-i de searã-i plic.
Cel mai mişto e cã, dom’le… în club nu-ncape caracteru’. Şi-i beton aşa. Cã ãsta, caracteru-i cel mai greu de cumpãrat.Copii ieftine.. se gãsesc la greu. Da’ poate cã m-am sãturat de fake-uri mizerabile şi vreau originalul. Pentru cã… de data asta îmi pasã.
www.exploremag.ro


Lasă un răspuns

